Hyperthreading på Asus P4P800 Deluxe
Fra : Daniel Jespersen

Dato : 17-07-03 00:21

Halløj

Jeg har en P4 2,4 GHz med hyperthreading understøttelse, og det er slået til
inde i bios'en. Nu tror Windows at der er 2 processorere, er det normalt?

Mvh

Daniel

Fra : Mogens

Dato : 17-07-03 00:34

On Thu, 17 Jul 2003 01:21:26 +0200, "Daniel Jespersen"
<nospam@ozon.lir.dk> wrote:

>Halløj
>
>Jeg har en P4 2,4 GHz med hyperthreading understøttelse, og det er slået til
>inde i bios'en. Nu tror Windows at der er 2 processorere, er det normalt?

Hej

Ja, det er helt OK. Det er normalt for Hypertreading

mvh Mogens

Fra : TGD

Dato : 17-07-03 09:05

"Daniel Jespersen" <nospam@ozon.lir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> inde i bios'en. Nu tror Windows at der er 2 processorere, er det normalt?

Det er såment bare hyppertreading.

Fra : FalconDK© [2635]

Dato : 17-07-03 19:37

> [...]
til
> inde i bios'en. Nu tror Windows at der er 2 processorere, er det normalt?

Hmmm - hvor fa.. ser du lige det henne? Jeg har ledt og ledt men - ka' ikke
finde noget om at der skulle være 2 processorer på mit ASUS P4C800 DL m/ 1
stk iP4 2.8... "Underligt"..

--
.\!!/.
(©.©)

Fra : Nic

Dato : 17-07-03 20:15

> Hmmm - hvor fa.. ser du lige det henne? Jeg har ledt og ledt men - ka' ikke
> finde noget om at der skulle være 2 processorer på mit ASUS P4C800 DL m/ 1
> stk iP4 2.8... "Underligt"..

Task manager i XP hvis du bruger det.

Fra : FalconDK© [2635]

Dato : 17-07-03 21:24

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Task manager i XP hvis du bruger det.

Nhå - okay, så er jeg mere "rolig"... Jeg bruger W2K!

--
.\!!/.
(©.©)

Fra : Nic

Dato : 18-07-03 00:36

> Nhå - okay, så er jeg mere "rolig"... Jeg bruger W2K!

Kan du ikke se 2 cpu i task manager da? burde du... hvis din P4 er en C-model

Fra : FalconDK© [2635]

Dato : 18-07-03 01:34

> Kan du ikke se 2 cpu i task manager da? burde du... hvis din P4 er en
C-model

Jow, nu kan jeg. Jeg havde bare ikke lige lagt mærke til det før nu da jeg
læste om emnet her i gruppen... )

--
.\!!/.
(©.©)

Fra : Nic

Dato : 18-07-03 01:37

> Jow, nu kan jeg. Jeg havde bare ikke lige lagt mærke til det før nu da jeg
> læste om emnet her i gruppen... )

Det rocks ;)

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 17-07-03 20:17

On Thu, 17 Jul 2003 20:36:43 +0200, FalconDK© [2635] wrote in
dk.edb.hardware.bundkort
<3f16ec95$0$24689$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> [...]
>finde noget om at der skulle være 2 processorer på mit ASUS P4C800 DL m/ 1

Punktet mangler i biosopsætningen, hvis processoren ikke understøtter
hyperthreading.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen