Fast baggrund, er der mere der kan 'fryses~
Fra : Helmuth

Dato : 15-07-03 18:56

Hej NG

I søgningen efter nye ideer til min side kunne
jeg godt tænke mig at lade diverse ting såsom
grafik, knapper og andet "fryse" fast i vinduet
ligesom man kan gøre med baggrunden.

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre
med andet end netop baggrunden.

M.v.h.
Helmuth

Fra : René Poulsen

Dato : 15-07-03 21:10

Helmuth wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> grafik, knapper og andet "fryse" fast i vinduet
> ligesom man kan gøre med baggrunden.
>
> Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre

Hej!

Jeg kan egentligt ikke hjælpe så meget udover at jeg kan sige -
ja det kan lade sig gøre. På jubii har de nogle gange nogle
reklamer i højre side - de følger med ned ad (og op) hvis man
scroller...

/René

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne