netexpres fejlkode 718 ????
Fra : kfc

Dato : 01-04-01 17:59

hej

jeg sidder og " forsøger " t hjælpe min ven men ,, jeg har aldrig hørt om en
fejlkode 718.

så jeg håber at der lige sidder en derude, og ved hvad jeg skal sige
vider...

afindstallere og indstallere kortede er gjordt

hjælp-hjælp....

kfc

Fra : Søren Blom

Dato : 01-04-01 18:18

Kender ikke den fejl, men hvad er der gjort og hvornår opstår fejlen?

Hvilket styresystem køre det på.

Har I prøvet at kontakte supporten hos TDC Internet, de har åben?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : kfc

Dato : 01-04-01 18:46

> Kender ikke den fejl, men hvad er der gjort og hvornår opstår fejlen?

næææ den havede jeg SQ heller ikke hørt om.. men det er efter en ghost
indstalision, og mere ved jeg ikk'

" jeg tænker på om ikke der skal en NY indstalision af w988se ind igen "

> Hvilket styresystem køre det på.

w 98se

> Har I prøvet at kontakte supporten hos TDC Internet, de har åben?

jepper men den første kunne ikke sigen noget om hvad og hvordan osv..
omkring det.. så først et opkald imorgen !!! ( telemøj slå til igen )

kfc

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 02-04-01 16:38

"kfc" <kfc@ofir.dk> wrote in message
> hej
>
> jeg sidder og " forsøger " t hjælpe min ven men ,, jeg har aldrig hørt om
en
> fejlkode 718.

718 = PPP timeout.

> så jeg håber at der lige sidder en derude, og ved hvad jeg skal sige
> vider...

Jeg ved det desværre ikke, kender blot fejlkoden.

--
Anders Ebbesen

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 03-04-01 16:06

Anders Ebbesen wrote:

> en
>
> 718 = PPP timeout.

Pling, et lys tændtes, den har jeg også set..

Min gør det samme. Jeg har lagt dialup til netexpress ind i windows
startupgruppe, så den selv hopper på når jeg starter maskinen. Både i 2000 og i
98'eren lykkes det aldrig første gang, men når den automatisk redialer 3
sekunder senere kommer den igennem. Jeg har en eller andet teori om at det er
fordi den ikke er helt færdig med at boote når første forsøg laves. Den er en
ret konsekvent fejl som jeg tager helt afslappet, de 3 suknuder kan jeg godt
vente..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Bobby McFr@g'it

Dato : 03-04-01 15:11

"Thomas Strandtoft" <thomas.strandtoft@anderledes.dk> wrote in message

> [...]
en
> ret konsekvent fejl som jeg tager helt afslappet, de 3 suknuder kan jeg

Den service (under 2000 - anden teknik under '98) - er ikke altid startet
100% op, bare man har logget på. Derfor den kommer med den fejl.

- Bobby