en applet der ikke altid virker
Fra : Trigger_one

Dato : 15-07-03 15:55

Jeg forstår ikke hvorfor mine applets sommetider ikke virker i IE 5.5

1.Stien er korrekt, den er ikke ændret siden den sidst virkede.
men når jeg fører musen henover står der i statuslinien
load: class fphover not found
ved www.test.mainemarks.dk

2. Så ville jeg da lige se om den anden applet virkede på
www.veteraner.dk Kører fint. Ikke den samme applet, men den med lakeén
(lake.class)

Tror selv at det hænger sammen i hvilken rækkefølge jeg åbner dem i.
Så derfor lukkede jeg begge browsere. Åbne først no.1 dernæst no. 2.
Så virke no.1, men ikke no. 2 og omvendt.

De er begge placeret på web10´s unix-server.
Har prøvet at slette IE-temp filer. Men det gør ingen forskel.
Er det noget med at jeg har flere applet´s kørende på samme server?
Har adgang til mange pc, men alle kører IE 5.5 og det gør ingen
forskel hvilken pc jeg bruger.
Nogen som kan forklare det?
/fru Trigger

Fra : Trigger_one

Dato : 18-07-03 20:55

Er jeg landet i den forkerte gruppe, eller er der bare ikke nogen som
kan forklare fænomenet/ fejlen?
Mener selv at det må være en fejl, da jeg har fået flere til at åbne
de 2 links og alle får samme problem.
/Fru Trigger