Tur til Pinds Mølle
Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 15-07-03 11:16

Ja ja, det er måske ikke den helt store sport at fiske i Put & Take, men det
kan nu være meget hyggeligt, sådan en tirsdag morgen...

Jeg tillader mig lige at kaste et link til nogle stemningsbilleder fra i
nat/morges...

Faktisk kunne vi fange fisk selv om det allerede var møgvarmt kl. 6 (alt er
jo relativt)....

Alle 7 fisk (vi fangede 8, men min lillebroder, som er på billederne, smed
den ene ud) er fanget på PowerBait, måske heller ikke "sportsligt", men
vores spinnere og fluer, dem gad de sgu ikke.... fiskene er fra omkring 3.1
Kg (urenset) til 1.2 Kg....

http://www.zulfo.dk/fisketur/page_01.htm

Lars B. Jensen

Træt, men tilfreds....

Fra : Per, Odense

Dato : 15-07-03 11:33

<lars@zulfo.dk> wrote in message
> Ja ja, det er måske ikke den helt store sport at fiske i Put & Take, men
det
> kan nu være meget hyggeligt, sådan en tirsdag morgen...

Hej
Nej, det er der ikke sport i, så skal du tage med mig til Kongeåen - her er
det ikke put and take-fisk - de er udsat efter en nøje planlagt
udsætningsplan

Dejlige billeder, det ser ud til i har haft en god tur.

MVH Per, Odense