hente hjemmeside
Fra : Kim K Petersen

Dato : 15-07-03 10:56

Hej.
Jeg har lavet en hjemmeside i Frontpage 2000.
Nu har jeg fået problemer, da min computer gik
ned inden jeg fik lavet en backup.Jeg har været
inde for at hente siden ned igen og efter en del
forsøg fik jeg den ned igen.Men nu mangler der
baggrundsfarver og andre småting.Hvad gør jeg
forkert?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-07-03 11:51

Åben dit online web i FP og Publish til den lokale PC i stedet for at
importere.

Fra : Kim K Petersen

Dato : 15-07-03 12:33

Tak for svaret.
Når jeg er kommet ind på min hjemmeside,
hvad skal jeg så gøre?Jeg er ikke så garvet
ang. hjemmesider endnu.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-07-03 13:37

Som JPK skrev: publiser det hele til din harddisk. Åbn hjemmesiden som du
plejer at gøre med andre hjemmesider. Benyt dig af ikonet for FP i menuen
(rediger med Frontpage - står øverst oppe som FP-ikon: blå ring med hvid
pil,der peger opad mod venstre. Eller brug browseren og gå ind i Filer og
"rediger med FrontPage". Så kommer din adgangsboks ind, hvor du altså kan
indtaste din bruger-id og password. Derefter kan du i Frontpage, når du har
fået adgang til din hjemmeside anvende Filer - udgiv web. og derefter angive
hvor du vil lægge din hjemmeside. f.eks.c:\dokument\dinhjemmeside) Du kan
derefter risikere at få en advarsel op med at du udgiver til en side uden
FP-extensions, men det skal du blot ignorere. Du kan derefter gå ind på den
udgivne side på harddisken, rette dine ting til og udgive dem igen til din
hjemmeside på din udbyderes server.

--
ahw

Fra : Kim K Petersen