sommerforkøelse..
Fra : Ninna Sørensen

Dato : 15-07-03 10:42

Hej gruppe...

Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan man hurtigst kommer af med
en slags sommerforkøelse?

/ Ninna

Fra : Carsten Riis

Dato : 15-07-03 11:06

"Ninna Sørensen" wrote:

> Hej gruppe...
>
> Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan man hurtigst kommer af med
> en slags sommerforkøelse?

Er du sikker på, at du ikke er allergisk overfor en eller anden
pollen-ting.

En pollentest er AFAIK gratis hos lægen.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 15-07-03 11:54

Ninna Sørensen wrote:
> Hej gruppe...
>
> Er der nogen der har nogle gode råd til hvordan man hurtigst kommer
> af med en slags sommerforkøelse?
>
> / Ninna

En kande the + 80% Stroh Rom, og så i seng.
PS!
Hjælper det ikke, gør det godt

--
Carsten (3600)
HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser

Fra : Johannes

Dato : 15-07-03 15:23

Hej

Alkymea Wellnæs er ret godt til at "befri" næsen. Og så er det ret billigt
samtidig. De laver også noget godt te. Man kan bestille på deres
hjemmeside.
http://www.alkymea.dk/

Mvh

Johannes

Fra : Ninna Sørensen

Dato : 16-07-03 14:47

Takker for svarene.. jeg vel da lige prøve div. af.. :)

Fortsat god sommer.. :)

/Ninna