Forslag til weekendophold ??
Fra : Ukendt

Dato : 15-07-03 10:31

Hejsa

Jeg går med den skumle plan, at invitere min kone på et eller andet
weekendophold engang i september/oktober måned.
Jeg vil bruge omkring 1500-2000 kr, men ved ikke helt hvad der er værd at
anbefale.
Jeg havde regnet med noget hotel med mad, hygge osv... men det skal kunne
holdes inden for det beløb.
Vil gerne afsted fredag til søndag.

Er der nogen der har nogle gode forslag til evt. hoteller, hytter eller
lignende.

Mvh

Jan

Fra : gch123

Dato : 15-07-03 10:56

"" skrev d. 15-07-03 10:31 dette indlæg :
> [...]
> weekendophold engang i september/oktober måned.
> Jeg vil bruge omkring 1500-2000 kr, men ved ikke helt hvad der er værd

Har du nogle ideer om hvor i landet det skal være?
Mvh
GCH

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-03 12:08

Vi bor selv i Storkøbenhavn, så måske et sted på Sjælland så man ikke får
den store transport udgift oven i - her tænker jeg på broafgift og benzin.

Jan

Fra : gch123

Dato : 16-07-03 06:24

"" skrev d. 15-07-03 12:08 dette indlæg :
> Vi bor selv i Storkøbenhavn, så måske et sted på Sjælland så man ikke
får
> den store transport udgift oven i - her tænker jeg på broafgift og
benzin.
Prøv at læse på denne side
http://www.danskkroferie.dk/weekend/index.php?language=1
GCH