Rejse-fiskestang
Fra : Christian

Dato : 15-07-03 09:15

Jeg skal snart ud på en længere vandretur, og vil i den forbindelse
gerne have muligheden for at fiske. Men stangen må ikke fylde (og
veje) for meget, så en 3-4-5 delt stang vil være at foretrække (jeg er
bange for at knække stangen under vandring hvis den er for lang).

Kan nogen abnefale en stang eller evt. et sted jeg kan gå hen og kikke
på grej. Det skal være i Kbh området. Om det skal være spin eller flue
er jeg lidt i tvivl om, men alle forslag modtages med tak.
Og har du erfaringer med noget lignende, så må du gerne øse ud af dem
:)

Christian

Fra : Lasse Holm

Dato : 16-07-03 13:18

Hej
Hvis du læser Uffe Ellemann Jensens selvbiografi ( Den hedder
vist "Ude med snøren" eller noget i den retning), så omtaler han
en lækker lille mangedelt fluestang der hedder " Smuggler" og kan
ligge i en jakkelomme. Den er sikkert hammer-dyr, men du ved,
forskellen på en mand og en dreng ligger udelukkende i prisen på
legetøjet.

Du må gerne melde tilbage hvis du finder noget, jeg kunne godt
selv bruge noget i den retning.
Venlig hilsen Lasse.

Fra : Per, Odense

Dato : 16-07-03 16:30

"Lasse Holm" <laho@gh.gl> wrote in message

> [...]
> legetøjet.
>
> Du må gerne melde tilbage hvis du finder noget, jeg kunne godt

Hej
Orvis har (mindst) en der er delt i 7 dele!! (den koster lige under 600 $)
og mange der er delt i 4 dele.

http://www.orvis.com/store/home_page.asp
Se under Flyfishing / rods / TLS Series

I Danmark har Go Fishing et godt udvalg af Orvisstænger.
http://www.go-fishing.dk/

Fra : Per Rasmussen

Dato : 31-07-03 08:35

"Per, Odense" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://www.orvis.com/store/home_page.asp
> Se under Flyfishing / rods / TLS Series
>
> I Danmark har Go Fishing et godt udvalg af Orvisstænger.

Hej
Mon ikke det er en af disse stænger Uffe skriver om.
http://www.house-of-hardy.com/fishingtackle/rodgemsmuggler.htm

http://www.house-of-hardy.com/fishingtackle/rodcompleat.htm

og prisen, tør jeg kun gætte på
knæk og bræk