Duer og kaniner
Fra : Brian Slots

Dato : 14-07-03 20:13

Daws gruppe,
jeg skal lidt hurtigt bruge et par duer og en eller to kaniner, til
hundetræning, er der nogen der lige ved hvor man får fat i det her på
Vestsjælland eller resten af øen.

Mvh B.S.

Fra : Brian Slots

Dato : 16-07-03 21:54

On Mon, 14 Jul 2003 21:12:55 +0200, Brian Slots <NO_SPAMM@ME.DK>
wrote:

> [...]
>jeg skal lidt hurtigt bruge et par duer og en eller to kaniner, til
>hundetræning, er der nogen der lige ved hvor man får fat i det her på

så har jeg skaffet mig duerne, men jeg er stadigvæk int. i en kanin

Mvh B.S.

Fra : NEWS

Dato : 17-07-03 06:42

Jeg har svaret dig før men fik maelen tilbage? Gå til en dyrehandel. De har
som regel nogle kaniner som er blevet så store at det "nuttede" er gået af
dem og ingen børn vil købe en voksen kanin der ikke er lille og sød.
De kan fås for en meget billig penge da dyrehandlen gerne vil af med dem
Poul
og spørg om de har kaniner m