INFO om Bios rev nr D1.4L til Soltek bundk~
Fra : KeNzO

Dato : 14-07-03 18:17

Lidt info bios version nr D.14L er meget meget ustabilt

Da jeg fik min dengang nye bundkort fik var det bios version D1L som kørte
totalt stabilt, men den gik kold og fik den byttet og fik den i torsdags og
siden har den været meget ustabilt genstarter, fryser, og kommer med andre
mærkelig ting såsom i Win Xp kommer der tit en fejl som lyder noget lignede
ntdll.dll har lavet en ulovlig handlig.
Jeg kunne være heldig hvis computeren ikke genstartede i en hel time
Men efter jeg har nedgraderet min bios til D1L kører den bare totalt stabilt
igen

Jeg synes alle som ejer dette MB skulle vide det.
Eller er det andre som ikke kan genkende dette med din bios version D1.4l ?

Fra : Drillo!

Dato : 14-07-03 21:49

"KeNzO" <kenzo21@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
?

> Hmm, - samme konklusion er jeg nået til.
Har prøvet 2 nyere, - men er vendt tilbage til D1L - da den kører 100% ok -
det var ikke tilfældet med de andre.

Mvh.
Drillo!

Fra : -w

Dato : 17-07-03 15:53

"Drillo!" <fam-moller_slet-mig_@os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
D1.4l
> ?

> Har prøvet 2 nyere, - men er vendt tilbage til D1L - da den kører 100%

Kan man køre 200mhz fsb med den bios så?

-w

Fra : Drillo!

Dato : 17-07-03 20:36

"-w" <@ .> skrev i en meddelelse news:bf6d8t$s0p$1@dknews.tiscali.dk...

> "klip"

> Kan man køre 200mhz fsb med den bios så?
>
> -w

Ja da, - endda helt op til 250 MHz - hvis ellers din hardware (Ram) kan
følge med helt derop

Mvh.
Drillo!

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 18-07-03 09:44

> [...]
>
> Jeg synes alle som ejer dette MB skulle vide det.
> Eller er det andre som ikke kan genkende dette med din bios version D1.4l

hmmm har ingen problemer her med den bios og PCB version D
kører desuden med Xp1800 Palomino + 512 mb V-Data pc3200 og Win2000 Pro DK.