hundes nytårs fortsæt
Fra : Georg

Dato : 14-07-03 18:06

En hunds nytårs-fortsæt

. Jeg vil ikke lege tovtrækning med Fars undertøj mens han er i bad.

. Skaldemanden stjæler IKKE vores sager.

. Jeg behøver ikke pludselig at rejse mig brat op, mens jeg ligger
under kaffebordet.

. Jeg vil ikke skubbe mit legetøj om bag køleskabet.

. Jeg skal ryste regnvandet ud af min pels INDEN jeg kommer
indenfor.

. Jeg vil ikke spise kattens mad, hverken før eller efter den har
spist det.

. Jeg vil lade være med at lede efter de få resterende områder med
rent gulvtæppe i huset, når jeg skal kaste op.

. Jeg vil ikke slikke mit menneske i ansigtet efter jeg har spist
dyre bæ.

. Ble-spanden er ikke en kagedåse.

. Jeg vil ikke tygge på mine menneskers tandbørster uden at fortælle
dem det.

.

. Vi har ingen ringeklokke. Jeg behøver ikke gø hver gang jeg hører
en i fjernsynet.

. Sofaen er ikke en vaskeklud - og det er Mors og Fars skød heller
ikke.

. Jeg vil ikke insistere på at have bilvinduet rullet ned når det
regner.

. Jeg vil ikke stjæle min Mors undertøj og løbe gennem hele baghaven
med det.

. Mit hoved hører ikke til i køleskabet.

. Jeg vil ikke bide betjentens hånd når han rækker ind efter Mors
kørekort.

begin 666 virt_pixel.gif
K1TE&.#EA!0`!`( ``````````"'Y! $`````+ `````%``$```("A%T`.P``
`
end

Fra : lunadc

Dato : 14-07-03 19:21

"Georg" skrev d. 14-07-03 18:06 dette indlæg :
> [...]
> kørekort.
>

> begin 666 virt_pixel.gif
> K1TE&.#EA!0`!`( ``````````"'Y! $`````+ `````%``$```("A%T`.P``

Hvad gør man når man har læst ovenstående op for dyret med de 3 hjerne
celler og det bare glor dumt?

Bodil (mor til Luna med 3 hjerne celler)

http://www.kandu.dk/

Fra : Leyna

Dato : 15-07-03 02:37

On Mon, 14 Jul 2003 18:20:42 GMT, "lunadc" <lunadc.news@kandu.dk>
wrote:

<klip Hunden nytårsfortsætter)

>Hvad gør man når man har læst ovenstående op for dyret med de 3 hjerne
>celler og det bare glor dumt?

Man elsker kræet betingelsesløst!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Jane Kiilerich

Dato : 15-07-03 15:49

Georg wrote:

> [...]
> med det.
>
> . Mit hoved hører ikke til i køleskabet.
>
> . Jeg vil ikke bide betjentens hånd når han rækker ind efter Mors

Den var søg.

Sika (min lille flat) har lover mig at overholde ovenstående fortsæt, og
selvfølgelig tror jeg hende 100%, nu er der bare det at hun ikke vil
fortælle hvilket nytår det skal gælde fra.....

God sommer

Jane

Tlf.: 9838 3948 / 5059 3948
mail@Retrieverne.dk