FP2002 Fotogaleri
Fra : Torben Brøndum

Dato : 14-07-03 16:28

Hej,

Hvordan kan jeg undgå et teksten til de enkelte billeder i et galleri
forsvinder såfremt jeg skifter et billede ud med det samme billede (samme
filnavn) som nu er blevet gemt i en anden opløsning - det er altså stadig
samme filnavn. Har ca. 90 billeder, jeg ændrer komprimering på.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Torben Brøndum

Dato : 15-07-03 11:35

Hej igen......glem det