HI-SPEED USB host controller?
Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 14-07-03 15:59

Hej

Jeg har købt en "USB harddisk" eller "memory stik" eller hvad folk vil kalde
den. Når jeg sætter den til min PC i usb stikket får jeg en besked om at jeg
ikke har en "hi-speed usb host controller" installeret...... Hvordan får jeg
det? Det er en Handy Steno 2.0 fra Apacer jeg bruger. Jeg har sat USB 2.0
til i BIOS og installeret Windows XP servicepack (som jeg troede gav USB
2.0).

--
Venligst
Jacob Strue

Fra : Peter Hansen

Dato : 14-07-03 16:10

(Fejl)meddelelsen, som jeg kender, kommer, når du sætter en USB2-enhed til
en
USB1.1. Det fungerer; omend langsommere. Er du sikker på, at du har sat den
til en 2.0-port?

v.h.

Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 14-07-03 16:57

Jeg mener at alle mine USB porte er 2.0. Det siger min manual ihvertfald at
de er. Det er et EPOX 8RDA bundkort.

--
Venligst
Jacob Strue

Fra : Jacob Strue [9000]

Dato : 14-07-03 17:08

Fejl Fundet.

Min USB controller stod i enhedshåndtering som ukendt enhed. Den blev
fjernet og installerede sig selv efter genstart.

--
Venligst
Jacob Strue