sæt jer med en kop tår kaffe..
Fra : Brian Byskov

Dato : 14-07-03 14:38

.......og kig engang på denne side www.dogo.dk den er lige blevet opdateret
med en masse nye informationer om denne unikke race
Nok ikke lige vejr til det i dag ..men tag et kig og vurder selv specielt
Linket med ERFARINGER fortæller meget om hvor speciel den er.
Mvh Brian og Nikki

Fra : Eifelvuf

Dato : 14-07-03 15:00

"Brian Byskov" skrev d. 14-07-03 14:38 dette indlæg :
> [...]
specielt
> Linket med ERFARINGER fortæller meget om hvor speciel den er.

Hej Brian ......

Så vidt jeg kan se, er dit indlæg ikke et spørgsmål, men mere en
henvisning til en bestemt side.

Eftersom jeg så kan fornemme at du er ny hér, så vil jeg bare sige til
dig ; arme stakkels dig !

Du a-n-e-r ikke hvad du nu har bragt dig selv ud i, af ulykker, eder,
forbandelser, etc., etc., etc., etc.

Jeg sidder her og får helt ondt af dig - og tør _s_l_e_t_ ikke tænke på
hvad der sker, når Rinnie og / eller Leyna ser dig indlæg, og herefter
får fat i ørerne på dig. Wheeee ...........

Så kom ikke bagefter og fortæl mig, at du ikke var advaret

Munter - samt ikke mindst ironisk hilsen - fra

Eifel og Co.

PS: ha´ en paraply klar, den kan vise sig mere end handy at have i
nærheden.......

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Petersen

Dato : 14-07-03 15:42

"Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk> mumbled something in news:3f12b812$0
$48892$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

hvad kandu.dk brugen eifelvuf prøver at sige er at din annoncering af
din hjemmeside hører hjemme i gruppen news:dk.opslag

Da din hjemmeside ikke er kommerciel og specifikt handler om en
hunderace kan jeg ikke se det store problem i at du nævner den her.

Alternativ kan du inkludere linket til din hjemmeside i din signatur.
Signaturen er "helle" og man kan skrive stort set hvad man vil (inden
for lovens rammer) bare det ikke fylder mere ne 4 linie og starter med
"-- " (minus minus mellemrum)

Læs mere om usenet
http://www.usenet,dk

grupper på usenet
http://www.usenet.dk/grupper.pl

Signatur
http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#signatur

FUT: news:dk.admin.netikette
hvilket betyder at svar på mit indlæg kommer i gruppen
dk.admin.netikette

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 14-07-03 16:15

> Eftersom jeg så kan fornemme at du er ny hér, så vil jeg bare sige til
> dig ; arme stakkels dig !

Haha... Du er da ikke mindre ny her!

> Jeg sidder her og får helt ondt af dig - og tør _s_l_e_t_ ikke tænke på
> hvad der sker, når Rinnie og / eller Leyna ser dig indlæg, og herefter
> får fat i ørerne på dig. Wheeee ...........

Måske du endnu ikke har befundet dig længe nok her inde til at udtale dig
sådan!
Jeg vil mene at både Leyna og jeg som udgangspunkt henstiller og vejleder på
en pæn måde...
Det du har skrevet her kan ikke engang kaldes en vejledning, så det er skam
endnu værre!
Eifel.. Jeg synes du skal læse lidt på http://www.usenet.dk før du begynder
at kaste dig ud i at vejlede og før du mere eller mindre direkte tilsviner
flere her inde!

> PS: ha´ en paraply klar, den kan vise sig mere end handy at have i
> nærheden.......

Ja undskyld min ærlighed, men kan du ikke bare ta' cyklen og køre ud af
gruppen hvis du skal blive ved at være personlig over for folk du ikke
engang kender?!

Rinnie

Fra : Eifelvuf

Dato : 14-07-03 16:39

"Rinnie Ilsøe" skrev d. 14-07-03 16:15 dette indlæg :

> [...]

af
> gruppen hvis du skal blive ved at være personlig over for folk du ikke

See what i mean ?

NOW we are roling !

Du er skæg Rinnie - uanset tegn samt et krystalklart "Munter - samt
ikke mindst ironisk hilsen - fra ....." - så fornemmer jeg, at du holder
uhyre meget af mig.

Stadig en munter samt ikke mindst ironisk hilsen fra

Ironiske Eifel samt ironiske Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Eifelvuf

Dato : 15-07-03 09:58

> Haha... Du er da ikke mindre ny her!

*klip*, o.s.v.

Hej igen søde Rinnie......

Synes lige jeg minde dig om dine egne smukke ord. Som du selv beskriver,
så er det ikke altid heeeeelt nemt at kommunikere herinde, for vi får jo
hverken mimik eller kropssprog med.

Det er jeg glad for at du, tidligere har været opmærksom på - og håber
også, at du fremover er opmærksom på det.

In fact - Jeg tror lige jeg vil klippe dine egne ord ud til dig.

CITAT START:

"............... for hold op hvor har der været
nogen underlige debatter hvor misforståelser endte i en masse hø! -Men
det
kan vel ikke undgåes når man er så mange der kommunikerer på skrift...
Vi
får jo hverken tonefald eller kropssprog med! .................."

CITAT SLUT.

Ja det er så sandt som du har sagt Rinnie : det er ikke helt nemt at
kommunikere så ansigtsudtryk, mimik, smil, grin, jokes, o.s.v., kommer
med - selvom man som newbee virkelig forsøger........

Mange glade smukke blomsterhilsner

Eifel & co.

http://www.kandu.dk/

Fra : lunadc

Dato : 14-07-03 16:54

> [...]

> Eifel og Co.
>
> PS: ha´ en paraply klar, den kan vise sig mere end handy at have i

Hej Eifel

Hvorfor gør du egentlig det?
Er det bare sjovt at starte mudderkast eller hvad?

Det er lidt bøvlet når man efterhånden skal si alle dine indlæg fra.
Men det er måske det som er sjovt?

Det der kill filter hvordan virker det?

Bodil og Luna

http://www.kandu.dk/

Fra : Eifelvuf

Dato : 14-07-03 17:15

"lunadc" skrev d. 14-07-03 16:54 dette indlæg :

> [...]
> Er det bare sjovt at starte mudderkast eller hvad?
>
> Det er lidt bøvlet når man efterhånden skal si alle dine indlæg fra.

Hej Bodil og Luna (*SERIØST*)

Jeg skrev min "advarsel" (*IRONI*) til Brian med et stort bredt smil på
(*SERIØST*), fordi jeg var klar over, at søde Rinnie (*SERIØST*) ville
være der som en mis, og da jeg ikke har hørt noget længe fra Rinnie alt
for længe, synes jeg det var på tide med nogen kontakt (*IRONI*).

Du ved, negativ kontakt er bedre end ingen kontakt (*IRONI*)

Jeg havde (har) ingen intentioner om "mudderkast" (*SERIØST*) - blot en
ironisk morsomhed der skulle få læseren der evt. måtte i dårligt humør -
i godt humør (*SERIØST*).

For _netop_ at understrege at jeg var ironisk (og munter) anvendte jeg
fætteren og i mine sidste linier gjorde jeg opmærksom på, at jeg var
ironisk (*SERIØST*). For jeg har fået at vide, at hvis man skrev at man
var ironisk og brugte de der fættere, - ja så ville et ironisk
indlæg blive opfattet ironisk *(SERIØST*). Og ikke andet (*SERIØST*).

Hvilket det ikke blev (*SERIØST*).

Undskyld - mit indlæg var ment som skæg og altså ironisk (*SERIØST*)
(for jeg har l-o-v-e-t at skrive når jeg var ironisk, for netop ikke at
gøre Rinnie m.fl., alt for gale i skralden her i sommervarmen
(*SERIØST*)).

Muntre sommerhilsner fra (*SERIØS MUNTERHED*)

Eifel & Co. (*MUNTER IRONIKER*)

http://www.kandu.dk/

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 14-07-03 17:39

> [...]
> være der som en mis, og da jeg ikke har hørt noget længe fra Rinnie alt
> for længe, synes jeg det var på tide med nogen kontakt (*IRONI*).

Så kan jeg da fortælle dig at en af grundene til man hører så lidt til mig
her inde er at jeg er træt af typer som dig!
(Punish, du er ikke længere på min hade-liste! *G*)

> Jeg havde (har) ingen intentioner om "mudderkast" (*SERIØST*) - blot en
> ironisk morsomhed der skulle få læseren der evt. måtte i dårligt humør -
> i godt humør (*SERIØST*).

Så skulle du måske omformulere dig og lade være et bruge navngivne personer
i forbindelse med negativiteter!

> [...]
> (for jeg har l-o-v-e-t at skrive når jeg var ironisk, for netop ikke at
> gøre Rinnie m.fl., alt for gale i skralden her i sommervarmen

Men du giver jo en ny et forhåndsindtryk ef mig og Leyna... Tak skal du ha'
for det!:o/

Rinnie

Fra : Eifelvuf

Dato : 14-07-03 17:59

"Rinnie Ilsøe" skrev d. 14-07-03 17:39 dette indlæg :

ville

> Så kan jeg da fortælle dig at en af grundene til man hører så lidt til
mig
> her inde er at jeg er træt af typer som dig!

Jamen der kan du se, - jeg har måske ligefrem s a v n e t at høre mere
fra dig (*SERIØST*)

> (Punish, du er ikke længere på min hade-liste! *G*)

Det tror jeg ikke på (*IRONI*)

> Så skulle du måske omformulere dig og lade være et bruge navngivne
personer
> i forbindelse med negativiteter!

Det var ikke ment som en negativitet (men du læste det sådan) - det var
ment som en spøg / ironisk du ved nok (*SERIØST*)

> Men du giver jo en ny et forhåndsindtryk ef mig og Leyna... Tak skal
du ha'
> for det!:o/

KUN hvis man læser min ironi, - seriøst (*SERIØST*)

> Rinnie

Muntre sommerhilsner fra Eifel & Co. (*SERIØS IRONISK MUNTERHED*)

http://www.kandu.dk/

Fra : x Vuf x

Dato : 17-07-03 14:29

Mon, 14 Jul 2003 16:15:11 GMT, Eifelvuf wrote:
> [...]

Da du ikke bruger Forté Agent, kan jeg ikke hjælpe dig,
men jeg kan hjælpe mig selv!

KLIP...en masse bavl om ironi

>Eifel & Co. (*MUNTER IRONIKER*)

Nu gider jeg ikke hente dine idiotiske angreb ind længere!
_____ __ ____ ___ __ __ __ __
| __ \ | | / __ \ | \ | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | \| | | |/ / | |
| |_| | | | | | | | | |\ | | < |_|
|_| |____|\____/ |_| \_| |_| \_| |_|

--
Mvh Sonja P. sonpet@***pc.dk http://www.sonpet.dk

En, der intet ved og ved, at han/hun intet ved, ved mere end en,
der intet ved og ikke ved, at han/hun intet ved.

Fra : Eifelvuf

Dato : 17-07-03 15:38

"x Vuf x" skrev d. 17-07-03 14:29 dette indlæg :

> [...]
>
> En, der intet ved og ved, at han/hun intet ved, ved mere end en,
> der intet ved og ikke ved, at han/hun intet ved.

Hej Sonja P.

Jeg vover lige det ene øje og spørger :

Jeg kan ikke se hvem det egentlig er du plonker ? (jeg er nemlig ikke så
klog )

Er det lunadc eller søde Eifel & Co. ?

Med venlig hilsen

Super søde Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Therese

Dato : 17-07-03 18:18

"Eifelvuf" skrev
> Jeg kan ikke se hvem det egentlig er du plonker ? (jeg er nemlig ikke så
> klog )

Til din orientering kan jeg oplyse dig om, at det er dig hun har plonket.
Hun svarer på dit indlæg, men inkuderer noget af lunadc's indlæg.

Jeg vil dog sige Eifel, at dine indlæg er blevet bedre på det sidste. Drop
det der *ironi - en masse bavl - ironi off* Det er s..... irriterende at
læse.
Vi kan generelt godt lide lidt sjov ind i mellem, men ikke på andres
bekostning og ikke i hvert eneste indlæg. Du vil jo også gerne opfattes
seriøst ind i mellem, og det er ikke nødvendigt for os andre specielt at
markere når vi er dette, så hvorfor er det det hos dig??? Bare lidt til dig
at tænke over og ikke noget jeg skal bruge et svar på

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Eifelvuf

Dato : 18-07-03 07:41

"Therese" skrev d. 17-07-03 18:18 dette indlæg :
> [...]
til dig
> at tænke over og ikke noget jeg skal bruge et svar på

Hej søde Therese.

Tak for dit svar - jeg synes nemlig ikke det var helt nemt at se, hvem
hun "plonkede".

Lidt uretfærdigt at hun plonker synes jeg - hun har _tydeligvis_ ikke
læst hele tråden, kun de første indlæg hvor min ironi bliver
misforstået. Hvis hun havde læst hele tråden havde hun jo set yderligere
forklaring samt ikke mindst, at selv søde Rinnie havde "tilgivet" mit
"angreb" da jeg fik forklaret hvordan det hang sammen.

Jeg forstår i øvrigt ikke lige at netop HUN "plonker". I et andet indlæg
omkring rugbrød fra Punish, tager jeg en voldsom bunke gas på dette
spørgsmål. Og hun er vist den eneste (måske også Benny) der fanger
ironien / gassen og skriver noget i retning "fnis-fnis - superb ironi"
og så en smile-smiley. Men gassen i dette spørgsmål fanger hun ikke ? Og
dog ! For 2 minutter efter at hun har "plonket", skriver hun, at "det er
da godt med lidt skæg ind i mellem". ØØøøhh. Men okay - hun har ret til
at skifte mening - også hvert 2´det minut hvis det er. Det kan og vil
jeg ikke forhindre hende i.

Alt det der med *IRONI* gjorde jeg faktisk i en smule irritation over,
at et SÅ ironisk indlæg blev misforstået så voldsomt.
Og således kan jeg da godt se, at det er noget bavl - men alligevel -
som bl.a. søde Rinnie skrev, så får vi jo ikke mimik o.s.v. med, og så
læses det jeg ind i mellem skriver, negativt. Desværre. I øvrigt er jeg
tilgivet af (mener jeg at kunne læse) af 2 tidligere "plonkere", nemlig
søde Rinnie og søde Leyna

Men nu har jeg jo lovet, at _hvis_ jeg forsøger at tage lidt gas på
nogen, ja så skal jeg nok skrive det, så det ikke opfattes som angreb,
men som dét det er : skæg og ikke andet end skæg.

Mit første indlæg her i denne NG blev starten på en masse ballade,
negativitet, o.s.v. Og jeg regner med, at det hænger ved i nogen tid,
således at mine indlæg hele tiden vil blive læst med de negative briller
på. Men jeg vil ikke sætte søde Rinni og søde Leyna´s tilgivelse over
styr, så jeg har lovet at være supersød og ikke tage gas på nogen, -
ihvertfald ikke uden at gøre opmærksom på det.

Jeg ved godt du ikke ønskede svar, men jeg synes alligevel jeg ville
give dig et.

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 14-07-03 17:39

> Det der kill filter hvordan virker det?
>
> Bodil og Luna

Jeg tror desværre ikke man kan benytte sig af killfilter igennem kandu...

Rinnie

Fra : lunadc

Dato : 14-07-03 19:11

> Jeg tror desværre ikke man kan benytte sig af killfilter igennem
kandu...

> Rinnie

Øv men så må jeg jo bare si videre.
Det var nu lettere hvis alle ville være lidt mere seriøse, der er tit
nogle meget interessante spørgsmål/svar her.

Bodil

http://www.kandu.dk/

Fra : x Vuf x

Dato : 17-07-03 14:31

Mon, 14 Jul 2003 18:11:23 GMT, lunadc wrote:

>Øv men så må jeg jo bare si videre.
>Det var nu lettere hvis alle ville være lidt mere seriøse, der er tit
>nogle meget interessante spørgsmål/svar her.

Det skader nu ikke med lidt sjov ind imellem.

Fra : Eifelvuf

Dato : 17-07-03 14:45

"x Vuf x" skrev d. 17-07-03 14:31 dette indlæg :

> [...]
>
> En, der intet ved og ved, at han/hun intet ved, ved mere end en,
> der intet ved og ikke ved, at han/hun intet ved.

Tak X Vuf X

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-07-03 11:37

"Rinnie Ilsøe" <admin@NOSPAMflatcoated-retriever.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror desværre ikke man kan benytte sig af killfilter igennem kandu...
>

> Rinnie

Hej Bodil & Rinnie

Bodil kan da bare prøve, åbn et af den du vil blokere's indlæg, og gå op
under meddelelse, og bloker afsender. Så forsvinder alle hans indlæg fra
din postkasse. Jeg ved ikke om den kan bruges gennem kandu, men det opdager
hun så.

M.V.H.....Benny..

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-07-03 11:56

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> escribió

> Bodil kan da bare prøve, åbn et af den du vil blokere's indlæg, og
gå op
> under meddelelse, og bloker afsender.

Nej, dt kan hun ikke, hun læser via www.kandu.dk, dvs et webinterface
til nyhedsgrupperne.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-07-03 12:01

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> escribió

> [...]
Hej Lars

Tja så må hun jo lære at leve med ham

M.V.H.....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 15-07-03 02:31

On Mon, 14 Jul 2003 13:59:58 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

>Jeg sidder her og får helt ondt af dig - og tør _s_l_e_t_ ikke tænke på
>hvad der sker, når Rinnie og / eller Leyna ser dig indlæg, og herefter
>får fat i ørerne på dig. Wheeee ...........

Hvad er egentlig dit problem?
Dette er en hundegruppe og der blev henvist til en hjemmeside om
hunde. Hvad er det der får dig til at tro, at nogen vil fare op over
det?
Nu har du jo sneget dig ud af filteret og jeg har bestemt mig for at
give dig en chance mere, men indtil videre er der ikke meget der taler
for at du er her af nogen som helst anden grund end at komme med
personlige angreb... Hvad får du egentlig ud af det?

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Eifelvuf

Dato : 15-07-03 10:32

"Leyna" skrev d. 15-07-03 02:31 dette indlæg :

> [...]
>
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.

Søde søde søde søde Leyna.....

Jeg refererede til vore tidligere "skærmydsler" i en anden tråd, ved at
forsøge at "grine" ad det, joke lidt, "advare" Brian om hvad der
k-u-n-n-e ske hvis hans indlæg blev misforstået, o.s.v.

A l t skrevet i en tone som jeg selv opfattede som uhyre ironisk og
skæg.

Der var ingen intentioner om at svine eller andet.

*SIGHH*

*SUK*

Se gerne tidligere indlæg hvor jeg tillader mig at referere til Rinnie´s
egne ord om, at man "let bliver misforstået, da vi ikke får mimik,
o.s.v. med................."

Med venlig hilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 15-07-03 11:38

> A l t skrevet i en tone som jeg selv opfattede som uhyre ironisk og
> skæg.

Det kan godt være, men det vil stadig gi' en ny et dårligt forhåndsindtryk
af Leyna og mig...

> Se gerne tidligere indlæg hvor jeg tillader mig at referere til Rinnie´s
> egne ord om, at man "let bliver misforstået, da vi ikke får mimik,
> o.s.v. med................."

Ja og netop derfor bør man passe på hvad man skriver...

Rinnie

Fra : Eifelvuf

Dato : 15-07-03 12:00

"Rinnie Ilsøe" skrev d. 15-07-03 11:38 dette indlæg :

> [...]
> af Leyna og mig...

Rinnie´s

> Ja og netop derfor bør man passe på hvad man skriver...

Hej søde Rinnie....

Jo men jeg forsøger virkelig at "få mimikken med" - desværre uden held

Phøj hvor er det altså svært at skrive "neutralt", når man nu er et
humoristisk menneske i bund og grund.......

Hvis nu jeg siger "undskyld" og - tilgiver du mig så ?

Knus og kramme og blomster og vinkehilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 15-07-03 12:39

> Jo men jeg forsøger virkelig at "få mimikken med" - desværre uden held

Ja, det kan godt være svært, men sæt hellere 3 smileys for meget end 1 for
lidt (og lad samtidig være at overdrive! *G*)

> Phøj hvor er det altså svært at skrive "neutralt", når man nu er et
> humoristisk menneske i bund og grund.......

Ja, man kan godt få på puklen, men igen er det fordi skrift og mimik er
adskilt så meget desværre...

> Hvis nu jeg siger "undskyld" og - tilgiver du mig så ?

Selvfølgelig...!
Så hårdt var det jo heller ikke... Hehe...

> Knus og kramme og blomster og vinkehilsen

Kunne du ikke bare sende en lille sky i stedet? Trænger til lidt skygge!

Rinnie

Fra : Eifelvuf

Dato : 15-07-03 12:57

YIPPIIEE !

Thanks Rinnie .......

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Leyna

Dato : 15-07-03 13:23

On Tue, 15 Jul 2003 09:32:27 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
wrote:

>Jeg refererede til vore tidligere "skærmydsler" i en anden tråd, ved at
>forsøge at "grine" ad det, joke lidt, "advare" Brian om hvad der
>k-u-n-n-e ske hvis hans indlæg blev misforstået, o.s.v.

Okay, du fandt det morsomt. Problemet opstår nu nok fordi du navngiver
personer, og fremstiller dem negativt. Jeg kan ikke aflæse din humor,
men jeg fornemmer hele tiden en provokation fra din side. Det må så i
sidste ende blive _mit_ problem, og ikke dit, da du ikke har ment
noget negativt med det du skriver. Dog er der rigtig mange der
opfatter dine indlæg på netop den negative måde (også selvom du mener
at du laver sjov og ballade), og så er det måske en ide om du
overvejer hvordan du får dit budskab igennem uden disse
misforståelser!
Specielt når der kommer helt nye til, er det uhyre svært at anvende
humor og ironi, for de nye ved ikke hvad du mener - og lige i dit
tilfælde er "de gamle" heller ikke med...!

>A l t skrevet i en tone som jeg selv opfattede som uhyre ironisk og
>skæg.
>
>Der var ingen intentioner om at svine eller andet.

Fint nok, men så skulle du måske lige have undgået at navngive
bestemte personer? Som Rinnie også nævner så giver det et negativt
billede af helt bestemte personer på forhånd, og det er ikke
hensigtsmæssigt for nogen af parterne.
Tænk på hvis en anden bruger havde skrevet til en nyankommen "Put
Eifel i filteret med det samme, for han er ikke værd at spilde tid
på." Selvom der er en efter sådan en bemærkning, så ville jeg
stadig opfatte den som negativ. Kan du følge den?

>Se gerne tidligere indlæg hvor jeg tillader mig at referere til Rinnie´s
>egne ord om, at man "let bliver misforstået, da vi ikke får mimik,
>o.s.v. med................."

Har jeg set, men jeg har også set, at du overdriver din ironi og humor
voldsomt, og det virker (i hvert fald på mig) temmelig provokerende.
Jeg har det sådan, at jeg sagtens kan være uenig med folk - Jeg kan
såmænd også "skændes" voldsomt med dem, men når jeg har givet min
mening til kende, så er det overstået, og så kan man komme videre.
Jeg gider ikke spilde min energi på at være sur over sådan noget, og
jeg er altid villig til at forsøge en gang mere, også selvom man er
startet på en skæv måde.
Så hvis du også kigger lidt på hvad det er du selv skriver, så skal
jeg nok love at gøre det samme. Måske vi på den måde kan undgå at
jokke hinanden over tæerne. Og skal vi så ikke snakke hunde i stedet?
For i bund og grund er det jo dem det handler om i denne gruppe.

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Eifelvuf

Dato : 15-07-03 14:12

"Leyna" skrev d. 15-07-03 13:23 dette indlæg :
> On Tue, 15 Jul 2003 09:32:27 GMT, "Eifelvuf" <Eifelvuf.news@kandu.dk>
> wrote:

klippe-di-klip

Yep - see your point.

>Jeg kan ikke aflæse din humor,

øv - troede den var _så_ tydelig.....

>men jeg fornemmer hele tiden en provokation fra din side

Nedbøjet og trist, dét er Eifel & Co. lige nu........ /*aldrig mere
skæg i NG* ... snøft
Undskyld, - jeg kigger nærmere efter en anden gang.......

Og lad os så snakke vuffere........

Med absolut venlig sommerhilsen

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Byskov

Dato : 14-07-03 19:10

Hej med jer

For så vidt jeg kan se , er der også en del oplevelser + erfaringer folk
gerne vil dele med andre her i gruppen og gruppen drejer sig ikke
udelukkende om spørgsmå!!!
Hvad jeg kan læse ud fra de besvarelser, som ligger under min tråd, har det
overhovedet ingen relevans i fritid, dyr, hund..
Men jeg kan da hjælpe de involverede med en anden adr. som hedder
www.lowlife.dk

Men tak til dem som har været seriøst interesseret i racen
mvh. Brian Byskov

Fra : Louise Viborg

Dato : 14-07-03 20:47

....iøvrigt en lækker hund du har der!

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : mathilde

Dato : 21-07-03 20:49

Hej, det er en god hjemmeside du har fået banket sammen, synd at den
info gik tabt, fordi børnehaven loggede ind.

Mathilde.

http://www.kandu.dk/