Er der nogen om det er godt i Hanstholm li~
Fra : Sunnyboy@tdcadsl.dk

Dato : 14-07-03 10:26

Er der nogen om det er godt i Hanstholm lige for tiden.
da vi regner med at tage der op på Torsdag.
håber på at der er markreller, eller sej. da de kæmper mest.

Mvh Sunnyboy

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-03 00:50

Hejsa igen

Hvis du skal på det Gule Rev, så kan jeg kun sige der er sej, torsk, kuller,
makrel og meget lidt lange, jeg har lige været en tur derude, sammen med 6
venner, og det var lidt af en oplevelse, næsten ingen bølger det meste af
dagen, men fangsterne tja da mener jeg godt dem kan der skrives hjem om,
mener der blev fanget 3 stk målere 2 på lige over de 10 kilo og så en enkelt
på 17 kilo, desvære min chauffør, han var ikke til og holde ud og høre på
, derud over mener jeg der kom en ca 10 stk mellem 5 og 10 kilo ombord af
torsk, derud over en masse torsk under de 5 kilo, og rigtig mange sej blev
det til, nogle kuller en enkelt pæn lange også, og der var så nogen der
havde grej med til let / makrel fiskeri, og det var vist ikke forgæves de
havde taget det udstyr med. de blev belønnet for det.
For mit eget vedkommende blev det til lidt over 8 kilo ren sej og torske
file, og det på min første tur der ud, og sikkert ikke den sidste

Skibet vi var med var Yellow Reef, det tog os ca 2 timers sejlads for og
komme ud til det gule rev.

mvh og knæk og bræk Leif