Legoland
Fra : JN

Dato : 14-07-03 07:46

Hvilken dag er det bedst at tage i Legoland?

Vi vil gerne undgå de lange køer ved alle aktiviteter.

Lisbeth

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 14-07-03 08:02

JN wrote:
> Hvilken dag er det bedst at tage i Legoland?

Ring og spørg dem , det plejer vi at gøre når vi skal til et af de
overrendte steder. Legoland vil nok være overrendt alle dage i
industriferien, men som sagt, ring og spørg.

Marianne Feddersen

Fra : nicolehh

Dato : 14-07-03 07:57

"JN" skrev d. 14-07-03 07:46 dette indlæg :
> Hvilken dag er det bedst at tage i Legoland?
>
> Vi vil gerne undgå de lange køer ved alle aktiviteter.
>
> Lisbeth

Jeg tror ikke det er muligt, med mindre man kommer på en gangske alm.
hverdag, når alle andre normalt er på arbejde...
altså uden for sæsonen...

http://www.kandu.dk/

Fra : Heidi

Dato : 14-07-03 09:01

JN wrote:
> Hvilken dag er det bedst at tage i Legoland?
>
> Vi vil gerne undgå de lange køer ved alle aktiviteter.

Det er jo nok svært at sige på forhånd. Men vi tog derned i lørdags,
hvor vi ankom ca. 20 minutter inden de åbnede. Dermed fik vi
mulighed for at parkere lige overfor indgangen, hvor det ganske vist
koster 30 kr., men til gengæld er det hurtigt at hente madpakken,
hvis man ikke gider slæbe rundt på den.
Da vi kom ind gik vi efter de ting der normalt er lang kø til
(bl.a. dragen, hvor vi kom til med det samme), og senere tog vi
så de ting hvor der ikke var så lang kø. Det højeste vi kom til at
vente var omkring 20 minutter tror jeg, så det var ikke så slemt.

Men mit råd ville være - kom i god tid, gerne lige inden de åbner.
Hvis i vil afsted her i industriferien, tror jeg alle dagene er mere
eller mindre lige slemme....

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 14-07-03 11:36

"JN" <poel_noerregade@hotmail.com> wrote in message
> Hvilken dag er det bedst at tage i Legoland?
>
> Vi vil gerne undgå de lange køer ved alle aktiviteter.

Et andet godt råd

Køb billetterne til indgangen på forhånd på posthuset (BilletNet) - så
slipper i for at stå i kø for at komme ind. Vi gjorde det sidste år i
industriferien, og var temmelig glade for det - vil tro vi ellers skulle
have ventet ½ times tid for at komme ind.

-Michael

Fra : Tine Andersen

Dato : 14-07-03 18:55

"JN" <poel_noerregade@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvilken dag er det bedst at tage i Legoland?
>
> Vi vil gerne undgå de lange køer ved alle aktiviteter.
>
> Lisbeth

Uden for skolesommerferien man-torsdag. Ingen kø i slutningen af August
man-tirsd.

Når det nu er så dyrt, så synes jeg, at det er en fridag værd.

Tine

Fra : JN

Dato : 15-07-03 08:31

"Tine Andersen" <tine.nospam.andersen@post3.nospam.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:X6CQa.18190$Kb2.997727@news010.worldonline.dk...

> [...]
> man-tirsd.
>
> Når det nu er så dyrt, så synes jeg, at det er en fridag værd.

Tak for svarene.

Vi har valgt at vente til august/september. Jeg er enig med dig i at det er
meget dyrt. Vi er 2 voksne og 2 børn. Det er også for varmt at køre i bil i
de her dage

Det bliver stranden i stedet for. Vi bor 5 min. fra nærmeste strand.

Lisbeth

Fra : Stampemus

Dato : 15-07-03 18:28

Hej Lisbeth,

En anden ting der kan anbefales er at tage en overnatning - evt. Hotel
Legoland - de har nogle familiepakker - det kan kun anbefales...

Hotel Legoland er et rigtig godt hotel - og så ligger det jo tæt på - vi
gjorde det - og på denne måde var vi inde sidst på dagen og så os omkring
..... så vidste vi/ungerne hvad de gerne ville prøve næste dag "når slaget
skulle stå"...

God fornøjelse

Pia

Fra : Tine Andersen

Dato : 15-07-03 20:32

"Stampemus" <stampemus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> .... så vidste vi/ungerne hvad de gerne ville prøve næste dag "når slaget

Hørt - hørt! Det er mange penge, men ikke dyrt. Det bedste er personalets
holdning til børnegæsterne. De er bare så søde og har fornemmelse for børn.
De er ALDRIG i vejen.

Tine