Linux: Mime
Fra : Jens

Dato : 14-07-03 07:09

Hej Alle sammen

Er der nogle der ved, hvor jeg kan download et lib, der kan håndtere en mime
e-mail. Det ultimative ville være en funktion som tager en email krop med
mine og returnere en struct med de enkelte dele af email kropen.

Jeg er helst fri for, at jeg selv skal til at programmer mine understøtelse,
da jeg heller vil focusere på andre ting.

mvh.
Jens

Fra : Benny Andersen

Dato : 15-07-03 15:27

On Mon, 14 Jul 2003 8:19:00 +0200, Jens
<Jens@slet_dette.ichiban.og_dette.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg er helst fri for, at jeg selv skal til at programmer mine understøtelse,
>da jeg heller vil focusere på andre ting.

mimepp
/Benny