/ Forside / Interesser / Dyr / Fisk / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Fisk
#NavnPoint
dova 6715
molokyle 2545
Cirkeline.. 2256
dabj 1816
granner01 954
redtop 942
Troldepige 930
PARKENSS 926
pallebhan.. 741
10  Gennie 710
MAXI ZOO
Fra : jabbe


Dato : 14-07-03 04:42

Jeg sad og læste avis ude hos moar igår og så der var en dyrehandel ala Zoo
Zity inde på Nybrovej 2....
Jeg ved ikke om den er nyåbnet, men jeg smutter ihvertfald ind og ser på den
idag... det kunne jo være biksen var lækker...

--
J@bbe

Remove NOSPAM from mail adress
530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen af
det)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth drager(dem med 2 snore i luften)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm



 
 
Michael Nielsen (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Michael Nielsen


Dato : 14-07-03 05:14

Hej Jabbe
Når du siger "inde på" ... hvor mener du så inde på? *s*

Maxi Zoo er det gamle www.petgo.dk ...eller måske tager jeg fejl.

Mvh\Michael


PS: jabbe ... tjek lige dine billeder på din hjemmeside - specielt under
http://hjem.get2net.dk/jabbe/akva/makva/index.htm



"jabbe" <jabbe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:lEpQa.17966$Kb2.969478@news010.worldonline.dk...
> Jeg sad og læste avis ude hos moar igår og så der var en dyrehandel ala
Zoo
> Zity inde på Nybrovej 2....
> Jeg ved ikke om den er nyåbnet, men jeg smutter ihvertfald ind og ser på
den
> idag... det kunne jo være biksen var lækker...
>
> --
> J@bbe
>
> Remove NOSPAM from mail adress
> 530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen af
> det)
> Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth drager(dem med 2 snore i luften)
> Aprilia AREA 51 45/scooter
> http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm
>
>



Carsten Jensen (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Jensen


Dato : 14-07-03 07:47

Hvis de ikke er bedre end den i Odense, så er det ikke værd at køre efter.
De har trådaljer på deres planter og mange akvarier med sygdom.

Carsten

Michael Nielsen <christiansbro@hotmail.com> skrev i en
news:_5qQa.17967$Kb2.969755@news010.worldonline.dk...
> Hej Jabbe
> Når du siger "inde på" ... hvor mener du så inde på? *s*
>
> Maxi Zoo er det gamle www.petgo.dk ...eller måske tager jeg fejl.
>
> Mvh\Michael
>
>
> PS: jabbe ... tjek lige dine billeder på din hjemmeside - specielt under
> http://hjem.get2net.dk/jabbe/akva/makva/index.htm
>
>
>
> "jabbe" <jabbe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:lEpQa.17966$Kb2.969478@news010.worldonline.dk...
> > Jeg sad og læste avis ude hos moar igår og så der var en dyrehandel ala
> Zoo
> > Zity inde på Nybrovej 2....
> > Jeg ved ikke om den er nyåbnet, men jeg smutter ihvertfald ind og ser på
> den
> > idag... det kunne jo være biksen var lækker...
> >
> > --
> > J@bbe
> >
> > Remove NOSPAM from mail adress
> > 530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen af
> > det)
> > Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth drager(dem med 2 snore i
luften)
> > Aprilia AREA 51 45/scooter
> > http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm
> >
> >
>
>



Dan Mortensen (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Dan Mortensen


Dato : 14-07-03 11:55


"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f125132$0$32537$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hvis de ikke er bedre end den i Odense, så er det ikke værd at køre efter.
> De har trådaljer på deres planter og mange akvarier med sygdom.
>

Ditto i Århus.

/DM



Jan Vestergaard (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Jan Vestergaard


Dato : 14-07-03 12:51

Dan Mortensen wrote:
>
> Ditto i Århus.
>

Nu vi er igang

Den i Hillerød er heller ikke noget at råbe hurra for......

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men newsindlæg bør besvares i gruppen.


jan h (14-07-2003)
Kommentar
Fra : jan h


Dato : 14-07-03 16:42


> > Ditto i Århus.
> >
>
> Nu vi er igang
>
> Den i Hillerød er heller ikke noget at råbe hurra for......
>
> -- ja og endnu engang
den i næstved sku have nogle rigelig høje priser

har hørt det fra anden side. kvaliteten blev så ikke nævnt, så den har nok
heller ikke været noget at prale af.



Egon Clausen (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Egon Clausen


Dato : 14-07-03 18:43

"jan h" <hermann.dk@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
news:3f12cf01$0$32490$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> > > Ditto i Århus.
> > Nu vi er igang
> >
> > Den i Hillerød er heller ikke noget at råbe hurra for......
> >
> > -- ja og endnu engang
> den i næstved sku have nogle rigelig høje priser
>
> har hørt det fra anden side.

Har hørt ?? Hvad med at være lidt saglig i stedet for at løbe med rygter!

> kvaliteten blev så ikke nævnt, så den har nok
> heller ikke været noget at prale af.

Pessismismen længe leve!

Er det agurketid nu? Jeg synes efterhånden det er en ren ynk at høre
akvarister beklage sig over høje priser, står det virkelig så slemt til i
dagens Danmark at vi er nødt til at vende hver en mønt, så snart der skal
købes nyt udstyr til akvariet! Det helt store emne i øjeblikket er hvor man
kan spare en 20'er på en pumpe, evt. ved at købe den i Tyskland osv. osv.
Hvad med at støtte jeres lokale akvariebutik (i DK) inden han/hun lukker -
inden vi får set os om er det kun muligt at købe pr. postordre, og en
akvariebutik kan ikke overleve udelukkende ved salg af fisk. Hvor skal vi
købe fisk i fremtiden, tænk lige på det inden du sender den næste ordre til
udlandet.

mvh og god sommer

Egon

...der godt ved at at priserne er billigere i Tyskland.....men det er en helt
andet historie.




Carsten Jensen (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Jensen


Dato : 14-07-03 19:20

Hvis du læser mit indlæg så er det ikke priserne jeg er utilfreds med. ALLE
deres planter har trådaljer. Jeg var der kl 17 idag og i et akvarie var der
karantæne og grønt vand. Det var dog ikke nødvendigt da alle fisk lå døde.
Jeg ville have et par guramier, men nogle stod skævt i vandet og resten stod
og rokkede frem og tilbage. Hvis det er det du vil have vi skal finde os i,
handler jeg gerne i Tyskland. (De fleste andre butikker i Odense er dog
pæne).

Carsten

Egon Clausen <e_clausen@post.tele.dk> skrev i en
news:beumg6$98e1a$1@ID-104905.news.uni-berlin.de...
> "jan h" <hermann.dk@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> news:3f12cf01$0$32490$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> > > > Ditto i Århus.
> > > Nu vi er igang
> > >
> > > Den i Hillerød er heller ikke noget at råbe hurra for......
> > >
> > > -- ja og endnu engang
> > den i næstved sku have nogle rigelig høje priser
> >
> > har hørt det fra anden side.
>
> Har hørt ?? Hvad med at være lidt saglig i stedet for at løbe med rygter!
>
> > kvaliteten blev så ikke nævnt, så den har nok
> > heller ikke været noget at prale af.
>
> Pessismismen længe leve!
>
> Er det agurketid nu? Jeg synes efterhånden det er en ren ynk at høre
> akvarister beklage sig over høje priser, står det virkelig så slemt til i
> dagens Danmark at vi er nødt til at vende hver en mønt, så snart der skal
> købes nyt udstyr til akvariet! Det helt store emne i øjeblikket er hvor
man
> kan spare en 20'er på en pumpe, evt. ved at købe den i Tyskland osv. osv.
> Hvad med at støtte jeres lokale akvariebutik (i DK) inden han/hun lukker -
> inden vi får set os om er det kun muligt at købe pr. postordre, og en
> akvariebutik kan ikke overleve udelukkende ved salg af fisk. Hvor skal vi
> købe fisk i fremtiden, tænk lige på det inden du sender den næste ordre
til
> udlandet.
>
> mvh og god sommer
>
> Egon
>
> ..der godt ved at at priserne er billigere i Tyskland.....men det er en
helt
> andet historie.
>
>
>



Egon Clausen (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Egon Clausen


Dato : 14-07-03 23:13

"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3f12f399$0$32448$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hvis du læser mit indlæg så er det ikke priserne jeg er utilfreds med.
ALLE
> deres planter har trådaljer. Jeg var der kl 17 idag og i et akvarie var
der
> karantæne og grønt vand. Det var dog ikke nødvendigt da alle fisk lå døde.
> Jeg ville have et par guramier, men nogle stod skævt i vandet og resten
stod
> og rokkede frem og tilbage. Hvis det er det du vil have vi skal finde os
i,
> handler jeg gerne i Tyskland.

Du skal ikke finde dig i noget som helst, men det er en udbredt opfattelse
at de tyske butikker er bedre end de danske, men det er tværtimod lige
modsat. Tag f.eks Berlin de har kun en eller to gode butikker, København, en
meget mindre by, har mindst 5-6 gode butikker.

> (De fleste andre butikker i Odense er dog pæne).

Du giver selv svaret, så læg dine indkøb i anden butik i Odense.

mvh
Egon Clausen




Kim (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Kim


Dato : 15-07-03 08:16

Nu håber jeg at det er i orden at jeg blander mig selvom at jeg ikke kun gør
det som privatperson :)

Ja, vi havde et akvarie med syge fisk igår, det pågældende akvarie var i
karantæne, da fiskene (som vi lige havde fået fra leverandøren) var syge, at
vandet var grønt skyldes et svampemedicin.

Jeg ved godt at det ikke er det bedste signal at sende, men som privat
akvarist foretrækker jeg ihvertfald at et akvarie med syge fisk er markeret
med karantæne så jeg for det meste undgår at købe syge fisk, alternativet at
skjule det ved ikke at behandle fiskene og bare fjerne de døde bryder jeg
mig ikke om.

At de døde fisk denne dag undtagelsesvis (ihvertfald efter jeg er starter)
ikke var fanget op og fjernet var at det handlede om Rød Neon som døde
hurtigere end jeg kunne nå at fjerne dem, af de 1000 vi havde fået døde 600
mellem søndag og mandag og mandag morgen blev alle fisk døde eller med
symptomer fjernet. 2 timer senere var yderligere 200 døde tiltrods at de
ingen symptomer havde om morgenen. Så det var sgu svært at følge med :)

Og at sige at de andre butikker i Odense er væsentlig bedre er ikke altid
rigtigt, jeg vil ikke nævne navne, det synes jeg ikke er fair når det er
mine konkurrenter, men vi er ikke de eneste der har syge fisk af og til.

Men jeg håber da at jeg i løbet af de næste par måneder kan overbevise dig
og andre om at Maxi Zoo i Odense er et sted der er værd at handle, men jeg
vi har haft seriøse problemer med vores anlæg i opstartsfasen. Men det
prøver jeg at forbedre, har dog kun været der nogle uger indtil nu, så jeg
håber at jeg (vi) får en ny chance i fremtiden ...

Hvis der ellers er nogle der har spørgsmål eller kommentarer så kan jeg
kontaktes på arbejdet på kje ad maxizoo prik dk

Mvh. Kim Jensen
Maxi Zoo Odense

PS. Og så er vores priser altså ikke så slemme, og hvis vi ser konkurrenter
der har lavere pris så sænker for det meste vores priser, bla. er vores
Eheim blandt de billigste i DK, men I må da gerne skrive til mig hvis I
falder over konkrete eksempler så skal jeg få fat i ørene på vores indkøber
;)


"Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk> wrote in message
news:3f12f399$0$32448$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hvis du læser mit indlæg så er det ikke priserne jeg er utilfreds med.
ALLE
> deres planter har trådaljer. Jeg var der kl 17 idag og i et akvarie var
der
> karantæne og grønt vand. Det var dog ikke nødvendigt da alle fisk lå døde.
> Jeg ville have et par guramier, men nogle stod skævt i vandet og resten
stod
> og rokkede frem og tilbage. Hvis det er det du vil have vi skal finde os
i,
> handler jeg gerne i Tyskland. (De fleste andre butikker i Odense er dog
> pæne).
>
> Carsten
>
> Egon Clausen <e_clausen@post.tele.dk> skrev i en
> news:beumg6$98e1a$1@ID-104905.news.uni-berlin.de...
> > "jan h" <hermann.dk@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> > news:3f12cf01$0$32490$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > >
> > > > > Ditto i Århus.
> > > > Nu vi er igang
> > > >
> > > > Den i Hillerød er heller ikke noget at råbe hurra for......
> > > >
> > > > -- ja og endnu engang
> > > den i næstved sku have nogle rigelig høje priser
> > >
> > > har hørt det fra anden side.
> >
> > Har hørt ?? Hvad med at være lidt saglig i stedet for at løbe med
rygter!
> >
> > > kvaliteten blev så ikke nævnt, så den har nok
> > > heller ikke været noget at prale af.
> >
> > Pessismismen længe leve!
> >
> > Er det agurketid nu? Jeg synes efterhånden det er en ren ynk at høre
> > akvarister beklage sig over høje priser, står det virkelig så slemt til
i
> > dagens Danmark at vi er nødt til at vende hver en mønt, så snart der
skal
> > købes nyt udstyr til akvariet! Det helt store emne i øjeblikket er hvor
> man
> > kan spare en 20'er på en pumpe, evt. ved at købe den i Tyskland osv.
osv.
> > Hvad med at støtte jeres lokale akvariebutik (i DK) inden han/hun
lukker -
> > inden vi får set os om er det kun muligt at købe pr. postordre, og en
> > akvariebutik kan ikke overleve udelukkende ved salg af fisk. Hvor skal
vi
> > købe fisk i fremtiden, tænk lige på det inden du sender den næste ordre
> til
> > udlandet.
> >
> > mvh og god sommer
> >
> > Egon
> >
> > ..der godt ved at at priserne er billigere i Tyskland.....men det er en
> helt
> > andet historie.
> >
> >
> >
>
>



Dan Mortensen (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Dan Mortensen


Dato : 14-07-03 21:47


"Egon Clausen" <e_clausen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:beumg6$98e1a$1@ID-104905.news.uni-berlin.de...
> Er det agurketid nu? Jeg synes efterhånden det er en ren ynk at høre
> akvarister beklage sig over høje priser, står det virkelig så slemt til i
> dagens Danmark at vi er nødt til at vende hver en mønt, så snart der

Jeg handler næsten alt i tyskland da priserne er ca det halve af hvad de
lokale fiskehandlere kan få sig selv til at forlange. Fint nok for mig hvis
nogen har råd til at betale dobbelt, men jeg har altså ikke.

/DM



KatjaStrofen (14-07-2003)
Kommentar
Fra : KatjaStrofen


Dato : 14-07-03 22:08


"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3f13170c$0$246$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
>>
> Jeg handler næsten alt i tyskland da priserne er ca det halve af hvad de
> lokale fiskehandlere kan få sig selv til at forlange. Fint nok for mig
hvis
> nogen har råd til at betale dobbelt, men jeg har altså ikke.
>
Jeg handler så sjældent i tyskerlandet... - det eneste jeg har købt dernede
er vist min tysker [læs min hansugemalle]

Jeg bruger en del inettet til at handle over.. men benytter mig af de danske
butikker.

Jeg mener det er vigtigt at støtte dem. - det kan dog tiltider være svært at
støtte dem i nabolaget, hvis man ikke bryder sig om forretningen osv.

> /DM
>
Katja



Egon Clausen (14-07-2003)
Kommentar
Fra : Egon Clausen


Dato : 14-07-03 23:19

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3f13170c$0$246$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
>
> Jeg handler næsten alt i tyskland da priserne er ca det halve af hvad de
> lokale fiskehandlere kan få sig selv til at forlange. Fint nok for mig
hvis
> nogen har råd til at betale dobbelt, men jeg har altså ikke.
>
Jeg kender udmærket de tyske priser og at det er ca halv pris passer
simpelthen ikke, men ok, overdrivelse fremmer forståelsen.
Prøv at læse mit indlæg en gang mere, så tror jeg du fanger pointen.

mvh
Egon Clausen



KatjaStrofen (14-07-2003)
Kommentar
Fra : KatjaStrofen


Dato : 14-07-03 22:46


"Egon Clausen" <e_clausen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:bev6li$9b7is$1@ID-104905.news.uni-berlin.de...
> Jeg kender udmærket de tyske priser og at det er ca halv pris passer
> simpelthen ikke, men ok, overdrivelse fremmer forståelsen.
Hehe

Jeg kan også godt huske jeg blev pænt skuffet, da jeg var i tyskerlandet og
fandt ud af de sgu alligevel ikke forærede alt væk.. som folk havde
påstået.. - faktisk synes jeg prisniveauet var lidt det sammen som DK.. og
så lidt under på nogle produkter.. men absolut ikke i nærheden af halv
pris..

Men skal så ikke kunne sige det omkring de store tyske netbutikker :)

> mvh
> Egon Clausen
>
Katja



Dan Mortensen (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Dan Mortensen


Dato : 15-07-03 07:53

"Egon Clausen" <e_clausen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:bev6li$9b7is$1@ID-104905.news.uni-berlin.de...
> Jeg kender udmærket de tyske priser og at det er ca halv pris passer
> simpelthen ikke, men ok, overdrivelse fremmer forståelsen.
> Prøv at læse mit indlæg en gang mere, så tror jeg du fanger pointen.

Der er et eksempel længere oppe på Juwel struktur baggrund

Pris i Danmark 200 kr.
Pris i Tysland ca. 10 Euro

Der skal vist ikke den store kugleramme til, og det er samme mønster på det
meste andet udstyr i hvert fald når vi snakker Århus prisniveau.

Når vi snakker akvarier er det dog noget lidt andet da de sælges stort set
uden fortjeneste her i byen.

/DM



Egon Clausen (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Egon Clausen


Dato : 15-07-03 15:52

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3f13a513$0$252$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> "Egon Clausen" <e_clausen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:bev6li$9b7is$1@ID-104905.news.uni-berlin.de...
> > Jeg kender udmærket de tyske priser og at det er ca halv pris passer
> > simpelthen ikke, men ok, overdrivelse fremmer forståelsen.
> > Prøv at læse mit indlæg en gang mere, så tror jeg du fanger pointen.
>
> Der er et eksempel længere oppe på Juwel struktur baggrund
>
> Pris i Danmark 200 kr.
> Pris i Tysland ca. 10 Euro
>
> Der skal vist ikke den store kugleramme til, og det er samme mønster på
det
> meste andet udstyr i hvert fald når vi snakker Århus prisniveau.

Jeg tror du skal finde din kugleramme frem igen, f.eks sælger ZooZity den
til kr. 126,-.

mvh og god sommer
Egon Clausen



Bo (15-07-2003)
Kommentar
Fra : Bo


Dato : 15-07-03 17:21

"Jan Vestergaard" <jan@nomailjve.dk> wrote in message
news:3f129927$0$48905$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Nu vi er igang
>
> Den i Hillerød er heller ikke noget at råbe hurra for......
>

jojo de er PÆNT kvikke i hillerød, jeg var oppe og købe nogle fisk og fik så
lige en gang fiskedræber sammen med smerlingerne (man skulle nok bare være
gået da man så at ca 8 af akvarierne var i karantæne), men da jeg snakkede
med sælgeren efterfølgende var hans svar at det jo var svært at undgå at
fiskene blev forkølet i vinterkulden ?.
men han havde da lige noget til at fjerne fiskedræberen med.

min 5 øre
Bo
-xx



KatjaStrofen (14-07-2003)
Kommentar
Fra : KatjaStrofen


Dato : 14-07-03 13:12


----- Original Message -----
From: "Carsten Jensen" <Nonnebo.slot@mail.dk>
Newsgroups: dk.fritid.dyr.akvarium
Sent: Monday, July 14, 2003 8:46 AM
Subject: Re: MAXI ZOO


> Hvis de ikke er bedre end den i Odense, så er det ikke værd at køre efter.
> De har trådaljer på deres planter og mange akvarier med sygdom.
>
> Carsten
>
Tjaeh må erkende jeg godt kan lide den i odense - synes betjeningen er
fortrinlig :) - de tog gange jeg har handlet der.. har jeg kunne mikse
tilbudene og har kunne halvere et tilbud - 15 rejer til 99 kroner - 8 rejer
til halv pris osv
Dog har de det her alm kedelige udvalg.. som man finder hos alle andre
butikker..


Men grunden til jeg egentlig laver dette indlæg er, jeg lige er kørt forbi
idag og de har et julitilbud der hedder 25 % rabat på eheim spandpumper.. nu
kender jeg ikke maxizoo's priser på disse pumper.. men 25% rabat er da en
pæn slat :)

Katja



jabbe (14-07-2003)
Kommentar
Fra : jabbe


Dato : 14-07-03 17:42

> Men grunden til jeg egentlig laver dette indlæg er, jeg lige er kørt forbi
> idag og de har et julitilbud der hedder 25 % rabat på eheim spandpumper..
nu
> kender jeg ikke maxizoo's priser på disse pumper.. men 25% rabat er da en
> pæn slat :)

Ja noget skal de have for at trække folk til...

Det var faktisk også det tilbud jeg faldt over og så kan jeg ærgre mig over
at jeg gav 1700.- for den, de vil have 1350.- for...

--
J@bbe

Remove NOSPAM from mail adress
530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen af
det)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth drager(dem med 2 snore i luften)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm



jabbe (14-07-2003)
Kommentar
Fra : jabbe


Dato : 14-07-03 17:29

> PS: jabbe ... tjek lige dine billeder på din hjemmeside - specielt under
> http://hjem.get2net.dk/jabbe/akva/makva/index.htm

Det var et bogstav der stod med stort...:( men det virker nu...

--
J@bbe

Remove NOSPAM from mail adress
530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen af
det)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth drager(dem med 2 snore i luften)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm



jabbe (14-07-2003)
Kommentar
Fra : jabbe


Dato : 14-07-03 17:24

> Jeg sad og læste avis ude hos moar igår og så der var en dyrehandel ala
Zoo
> Zity inde på Nybrovej 2....
> Jeg ved ikke om den er nyåbnet, men jeg smutter ihvertfald ind og ser på
den
> idag... det kunne jo være biksen var lækker...


Stor STOR STOR!!!!! skuffelse....
Jeg havde nok forventningerne for højt...
Men for at nævne en forretning i sammen genre så kan Zoo Zity roligt hvile
på laurebladene...



--
J@bbe

Remove NOSPAM from mail adress
530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen af
det)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth drager(dem med 2 snore i luften)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm



RuneR \(TDM850\) (15-07-2003)
Kommentar
Fra : RuneR \(TDM850\)


Dato : 15-07-03 07:49

jabbe wrote:
>> Jeg sad og læste avis ude hos moar igår og så der var en dyrehandel
>> ala Zoo Zity inde på Nybrovej 2....
>> Jeg ved ikke om den er nyåbnet, men jeg smutter ihvertfald ind og
>> ser på den idag... det kunne jo være biksen var lækker...
>
>
> Stor STOR STOR!!!!! skuffelse....
> Jeg havde nok forventningerne for højt...
> Men for at nævne en forretning i sammen genre så kan Zoo Zity roligt
> hvile på laurebladene...

Ja, man kan ikke sammenligne ZooZity og den gamle PetGo. Jeg har dog tit
været inde i PetGo og kigge da jeg arbejder lige ved siden af centeret. Har
haft købt udstyr derinde med aldrig fisk. Synes dog ikke jeg har set døde
fisk og sygdom (som jeg kan spotte) i deres akvarier. ZooZity er nu engang
min farvorit når jeg skal handle fisk og planter, kan ske de er dyrere end
andre "downtown" butikker med jeg betaler også gerne lidt for den oplevelse
det er at komme der, og kigge på nogle af deres store akvarier.

--

MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder



KatjaStrofen (15-07-2003)
Kommentar
Fra : KatjaStrofen


Dato : 15-07-03 08:06


"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse
news:3f1395ac$0$252$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
ZooZity er nu engang
> min farvorit når jeg skal handle fisk og planter, kan ske de er dyrere end
> andre "downtown" butikker med jeg betaler også gerne lidt for den
oplevelse
> det er at komme der, og kigge på nogle af deres store akvarier.
>
Jeg kan ikke med min gode vilje forstå den fascination af zoozity.. - okay..
de har overdrevent mange akvarier... dvs et dejligt lækker udvalg. MEN

priserne er ofte enorme, betjeningen helt af h til.. hvis man da overhovedet
kan finde en 15 årig knægt med den korrekte bluse på. - og så hvad jeg synes
næsten er grineren i dit indlæg... er at du også gerne betaler lidt ekstra..
for at opleve.. deres store akvarier.

Min oplevelse af de store akvarier... - de gange jeg har været der inde..
har været alt fra en rodebunke, en algebombe og.. sidst men ikke mindst - de
famøse discus.. som var ved at gå i opløsnng.. - For mig at se.. skal man
da have penge for at kigge på deres skidt. - Jeg må da erkende jeg nærmest
var under chok, da jeg så et kæmpe akvarie med discus så syge.. at de bare
hang... uden finner, og med et 1-2 CM sløret gråt lag svamp.. mens enkelte
allerede var gået i opløsning.

Det er efter min mening ikke en forretning der tager akvarister seriøst
overhovedet.. spørgsmålet er egentligt for mig om de tager sig selv seriøst
?

Jeg ser det kun som en kæmpe pengemaskine.. og absolut ikke som en butik der
går ind for dyrevelfærd what so ever

Katja - den harme :)

> --
>
> MVH Rune Rohleder
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder
>
>



RuneR \(TDM850\) (15-07-2003)
Kommentar
Fra : RuneR \(TDM850\)


Dato : 15-07-03 09:20

KatjaStrofen wrote:
> "RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> news:3f1395ac$0$252$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> ZooZity er nu engang
>> min farvorit når jeg skal handle fisk og planter, kan ske de er
>> dyrere end andre "downtown" butikker med jeg betaler også gerne lidt
>> for den oplevelse det er at komme der, og kigge på nogle af deres
>> store akvarier.
>>
> Jeg kan ikke med min gode vilje forstå den fascination af zoozity.. -
> okay.. de har overdrevent mange akvarier... dvs et dejligt lækker
> udvalg. MEN
>
> priserne er ofte enorme, betjeningen helt af h til.. hvis man da
> overhovedet kan finde en 15 årig knægt med den korrekte bluse på. -
> og så hvad jeg synes næsten er grineren i dit indlæg... er at du også
> gerne betaler lidt ekstra.. for at opleve.. deres store akvarier.
>
> Min oplevelse af de store akvarier... - de gange jeg har været der
> inde.. har været alt fra en rodebunke, en algebombe og.. sidst men
> ikke mindst - de famøse discus.. som var ved at gå i opløsnng.. -
> For mig at se.. skal man da have penge for at kigge på deres skidt. -
> Jeg må da erkende jeg nærmest var under chok, da jeg så et kæmpe
> akvarie med discus så syge.. at de bare hang... uden finner, og med
> et 1-2 CM sløret gråt lag svamp.. mens enkelte allerede var gået i
> opløsning.
>
> Det er efter min mening ikke en forretning der tager akvarister
> seriøst overhovedet.. spørgsmålet er egentligt for mig om de tager
> sig selv seriøst ?
>
> Jeg ser det kun som en kæmpe pengemaskine.. og absolut ikke som en
> butik der går ind for dyrevelfærd what so ever
>
> Katja - den harme :)

Jeg har nu ikke oplevet de ting som du snakker om, er det lang tid siden du
har været i butikken ? Eneste punkt jeg kan følge dig i er de 15 årige
drenge men de har nu altid været venlige og hjælpsomme. Så du har ret i
at hvis jeg søger velkvalificeret råd og vejledning er det nok ikke den
butik jeg vil søge til. Der ville jeg nok vælge f.eks Akvariewest.

ZooZity's store akvarier er for nyligt lagt om, nok derfor jeg synes de er
flotte muligvis, jeg har ikke så langstrækt en erfaring med dem. Kom der for
første gang for et ½ år siden.'

--

MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder




jabbe (15-07-2003)
Kommentar
Fra : jabbe


Dato : 15-07-03 15:29

> Ja, man kan ikke sammenligne ZooZity og den gamle PetGo. Jeg har dog tit
> været inde i PetGo og kigge da jeg arbejder lige ved siden af centeret.
Har
> haft købt udstyr derinde med aldrig fisk. Synes dog ikke jeg har set døde
> fisk og sygdom (som jeg kan spotte) i deres akvarier. ZooZity er nu engang
> min farvorit når jeg skal handle fisk og planter, kan ske de er dyrere end
> andre "downtown" butikker med jeg betaler også gerne lidt for den
oplevelse
> det er at komme der, og kigge på nogle af deres store akvarier.

Nu kiggede jeg ikke på sygdomme, men mere på størelsen af afdelingen og
udbudet...
Da jeg ikke har fået mit akvarie op at stå endnu syntes ikke jeg vil nær
kigge efter sygdomme da det kan ændre sig ange gange inden oktober...

--
J@bbe

Remove NOSPAM from mail adress
530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen af
det)
Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth drager(dem med 2 snore i luften)
Aprilia AREA 51 45/scooter
http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm



jan h (15-07-2003)
Kommentar
Fra : jan h


Dato : 15-07-03 19:37

det lyder som om du ikke har fået det op og stå endnu?


"jabbe" <jabbe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:sdUQa.18645$Kb2.1024101@news010.worldonline.dk...
> > Ja, man kan ikke sammenligne ZooZity og den gamle PetGo. Jeg har dog tit
> > været inde i PetGo og kigge da jeg arbejder lige ved siden af centeret.
> Har
> > haft købt udstyr derinde med aldrig fisk. Synes dog ikke jeg har set
døde
> > fisk og sygdom (som jeg kan spotte) i deres akvarier. ZooZity er nu
engang
> > min farvorit når jeg skal handle fisk og planter, kan ske de er dyrere
end
> > andre "downtown" butikker med jeg betaler også gerne lidt for den
> oplevelse
> > det er at komme der, og kigge på nogle af deres store akvarier.
>
> Nu kiggede jeg ikke på sygdomme, men mere på størelsen af afdelingen og
> udbudet...
> Da jeg ikke har fået mit akvarie op at stå endnu syntes ikke jeg vil nær
> kigge efter sygdomme da det kan ændre sig ange gange inden oktober...
>
> --
> J@bbe
>
> Remove NOSPAM from mail adress
> 530L Effectline Akvarie (PT uden fisk da jeg er igang med opbygningen af
> det)
> Symphony 1.8, NASA PW 4.81KVM, HQ Stealth drager(dem med 2 snore i luften)
> Aprilia AREA 51 45/scooter
> http://hjem.get2net.dk/jabbe/index.htm
>
>



RuneR (15-07-2003)
Kommentar
Fra : RuneR


Dato : 15-07-03 22:41

jan h wrote:
> det lyder som om du ikke har fået det op og stå endnu?
>

Jan H vil du ikke lige kaste et blik på denne side:
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html så gør det det nemmere for
os andre så vi ved om du har fået den op at stå nu, eller hvem der evt ikke
har.

MVH Rune



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408524
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste