Ron Thompson 9" Triax
Fra : Thomas Kystfisker

Dato : 13-07-03 23:26

Hej Gruppe

Jeg overvejer at købe en Ron Thompson 9" Triax spinnestang. Er der nogle her
der har nogle erfaringer med denne stang?

p.f.t.f.s. Thomas

Fra : Frank

Dato : 14-07-03 08:43

hej Thomas, hvis det er den 4 delte 9 fodsstang, så har en af mine
fiskekammerater en han hovedsagligt bruger til at fiske gedder på og en
lille smule på kysten.
det med gedderne er den helt suveræn til, da den ikke har nogen problemer
med at kaste med en død skalle og den er også fin at fighte gedder på. på
kysten synes jeg dog den er lige stiv nok, der ville jeg nok vælge deres
explorer, den er noget tyndere og hurtigere i aktionen. og kaster faktisk
rigtig godt. begge stænger kan ofte købes hos huntershouse og sportdress på
tilbud sammen med et hjul.
men tag og prøv begge stænger og dan dig din egen mening, hvis stangen skal
være todelt og primært bruges til kysten, så prøv at kigge på kinetic.

knæk og bræk.

Frank