problemer med at indsætte kode i frontpage
Fra : Karsten Strøm

Dato : 13-07-03 21:25

Hvem vil hjælpe mig, jeg bruger programmet FrontPage, og har oprettet en
side med links på, som skal ligge lokal på min pc, men jeg kunne godt tænke
mig at indsætte en felt i forbindelse med google.
se følgende side. http://www.google.dk/intl/da/searchcode.html

Det er den programkode, jeg gerne vil have lagt ind på min side, men kan
ikke få lortet til at virke, jeg er villig til at sende html filen til den
der vil hjælpe mig.

NB:
Google´s baggrund skal gerne passe sammen med resten af siden, jeg bryder
mig ikke om hvid..

--
Karsten
ICQ# 203276221

Fra : pepsimax

Dato : 13-07-03 22:44

Hej Karsten
marker din tekst
kopier den til udklipsholderen (ctrl+c)
start notepad
sæt din tekst ind (ctrl+v)
marker teksten igen
og sæt den ind i frontpage
nu virker det

mvh

pepsimax
http://www.pepsimax.dk
http://www.strassmann.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Karsten Strøm

Dato : 13-07-03 23:20

"pepsimax" <pepsimax.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Karsten
> marker din tekst
> kopier den til udklipsholderen (ctrl+c)
> start notepad
> sæt din tekst ind (ctrl+v)
> marker teksten igen
> og sæt den ind i frontpage
> nu virker det

Der er bare det lille problem, og det er at google har en hvid baggrund, og
det har jeg ikke på min side.
derfor har jeg brug for en der vil kikke lidt på det.....

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-07-03 23:34

"Karsten Strøm" <faerk@adslhome.dk> skrev :

>Der er bare det lille problem, og det er at google har en hvid baggrund, og
>det har jeg ikke på min side.

Så klikker du på det link, du har postet og går ind på
http://www.google.dk/intl/da/logos.html

Her kan du se, de andre muligheder, du har.
--
Knud

Fra : Karsten Strøm

Dato : 13-07-03 23:41

> Så klikker du på det link, du har postet og går ind på
> http://www.google.dk/intl/da/logos.html
>
> Her kan du se, de andre muligheder, du har.
> --
Det har jeg prøvet, men det er hele søgefeltet der er hvid

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 14-07-03 09:25

Karsten Strøm skrev:

> Det har jeg prøvet, men det er hele søgefeltet der er hvid

H.klik i normalvisning i google-tabellen i FP, Egenskaber for tabel, og
angiv hvilken baggrundsfarve du vil have, f.ex. den samme som resten af
siden.
thomas

Fra : Karsten Strøm

Dato : 14-07-03 16:05

"ThomasD (dk)" <ruthruth@teleline.es> skrev i en meddelelse

> H.klik i normalvisning i google-tabellen i FP, Egenskaber for tabel, og
> angiv hvilken baggrundsfarve du vil have, f.ex. den samme som resten af
> siden.
glem det, jeg har opgivet, kan ikke få det til at virke..............

Fra : D. B. Larsen

Dato : 18-07-03 15:01

>pepsimax wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hej Karsten
> marker din tekst
> kopier den til udklipsholderen (ctrl+c)
> start notepad
> sæt din tekst ind (ctrl+v)
> marker teksten igen
> og sæt den ind i frontpage
> nu virker det
>
> mvh
>
> pepsimax
> http://www.pepsimax.dk
> http://www.strassmann.dk

Det var da en sjov måde at gøre det på. Hvorfor den omvej?
Det er da bare at marker teksten og kopier den. Derefter går man da bare
ind i FrontPage og højreklikker og vælger "Indsæt Speciel" - "Håndter som
HTML"

Mvh.
D. B. Larsen
http://www.buus.biz