Hejsa!
Fra : TøSeN

Dato : 13-07-03 19:57

Hej !!!

Er der nogen herinde der har erfaring med LEJE af hest i stedet for KØB???

//Josefine

Fra : skingur

Dato : 13-07-03 23:37

"TøSeN" skrev d. 13-07-03 19:57 dette indlæg :
> Hej !!!
>
> Er der nogen herinde der har erfaring med LEJE af hest i stedet for
KØB???

> //Josefine

Hej Josefine
Ja... i flere "grader", hvis man kan sige det således!!!
Den islænder, jeg startede min "islænderkarriere" på, var lejet..eller
rettere, jeg havde foderpart i ham, forstået således at jeg betalte halv
opstaldning + sko. ejeren brugte ham ikke selv, så jeg kunne disponere
frit over ham.
Min mor lejer en hest nu, dvs. hun betaler alt bortset fra hans
forsikring.
To af de piger, der har hest samme sted som jeg, har lejet deres af en
rar mand.. de betaler selv alt, tror jeg...nok bortset fra forsikring.

De er alle glade for den måde, det fungerer på. Risikoen ligger jo så i,
at hestens ejer har det afgørende ord, hvis den eksempelvis skal
sælges.... eller hvis han/hun selv ønsker at bruge den.

Få en kontrakt, hvis du gerne vil leje en hest og har fundet en, der vil
leje dig sin.

mvh Christina

http://www.kandu.dk/