Opstart og Fiskeri omkring Odense
Fra : S.G

Dato : 13-07-03 19:04

Jeg skal til at starte fiskeriet o igen
Hvordan er det lige det er idag, skal man have et fisketegn for at kunne
købe et fiskekort til et givent område?

Jeg har været lidt rundt omkring Odense idag og se på åer.
Fandt et lækkert stykke af Stavis å. Men hvad er der ellers af steder
herovre.. Tænker hovedsageligt på bækørred fiskeri

Fra : morten boesgaard

Dato : 13-07-03 21:39

Hej

Jeg har for et stykke tid siden meldt mig ind i OSK, Odense Sportsfisker
Klub, de skal se fisketegn for at udstede fiskekort.
Kortet kan købes flere steder blandt andet hos Ækvator Sport.
Jeg ved ikke med bækørred, jeg har købt kortet med henblik på havørred
fiskeri, hvilket jeg ikke har fortrudt, weekenden gav 4 stk - på hhv 56,54,
46, 45 cm.

--
Morten B. Boesgaard.

Fra : S.G

Dato : 13-07-03 22:27

> fiskeri, hvilket jeg ikke har fortrudt, weekenden gav 4 stk - på hhv
56,54,
> 46, 45 cm.
Tør man spørge sådan cirka hvorhenne?

Fra : morten boesgaard

Dato : 14-07-03 09:18

Ja da, i den gamle kanal, men sig det ikke til nogen

der er masser af aktivitet, man ser dem tit i overfladen, desværre også
usædvanligt mange fejlhug, men på den anden side gør det ikke noget når man
alligevel kan få fisk med hjem.

Fra : JE

Dato : 16-07-03 21:52

"morten boesgaard" <mobo@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Ja da, i den gamle kanal, men sig det ikke til nogen

Hej Morten, hvad er det lige der er den "gamle kanal" ?
Er det kanalen ved Næsbyhoved Skov ?

Fra : morten boesgaard

Dato : 17-07-03 06:01

Hej

Kanalen øst for den nye kanal, fra fyensværket til udløb.

--
Morten B. Boesgaard.

Fra : JohnFr

Dato : 14-07-03 07:14

hej der er en god forening der heder fynskelystfisker det mener jeg er
en god forening hvor der sker meget.
er der mer du vil vige kan du skrive til mig på
jf@hjallesenet,dk

http://www.fynskelystfiskere.dk

http://www.kandu.dk/