Øremider?
Fra : Louise Viborg

Dato : 13-07-03 17:16

Under Balukas soignering her for lidt siden, opdagede jeg en masse
mørk snusk i hans venstre øre. Kan det være øremider? Jeg har aldrig
haft et dyr med øremider før, så jeg har ikke noget at sammenligne det
med. Han klør sig ikke overdrevet i det øre.
Hvad kan jeg gøre ved det indtil han kan komme til dyrlæge? Han skal
vel op og have noget at dryppe med eller lign.?

Mvh. Louise & Baluka (Golden Retriever)
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 13-07-03 21:01

Hej Louise

Hvis det sorte grums i ørene ligner kaffegrums kan du være rimeligt sikker
på at det er øremider.
Ta' forbi dyrlægen og få det tjekket og få en behandling igang.

/Mette
PS. hvis du har flere hunde / katte skal du få dem tjekket også da øremider
smitter.

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-07-03 21:13

Hej Mette!
Jo det ligner kaffegrums han har i øret, så jeg vil fluks tage ham med
forbi dyrlægen!
Jeg har kigget vores katte og deres øre ser fine og rene ud

Mvh. Louise
Louise Viborg & Jakob Jensen
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 15-07-03 15:27

Det var ikke øremider, men han fik renset ører og vi fik noget at
dryppe med den næste uge. Så det var godt

Mvh. Louise

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 15-07-03 15:48

Det var da dejligt at høre!
Giv ham et nus fra mig
/Mette

--
http://zeus.cyberdonut.dk/
http://choko.cyberdonut.dk/

Fra : Louise Viborg

Dato : 15-07-03 17:09

Hej Mette!
Det skal jeg gøre! Det vil han blive glad for

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk