placerings-script i netscape
Fra : René Lønstrup \(AKA ~

Dato : 01-04-01 16:03

Hej

Jeg har, efter at have læst et tidligere indlæg om centrering af layers,
flækket det her sammen, for at kunne placere nogle lag præcist i bunden af
skærmen. Men hvordan får jeg det til at funke i Netscape og Opera, og/eller
er der en nemmere måde at placere det på (jeg vil helst ikke bruge
tabeller)?

scriptet ser sådan ud:

<script>
function placering()
{

divPageScrbgrBotmHeight=77;
divPageScrControlbotmHeight=21;

divPageScrbgrBotm1.style.posTop =
(document.body.clientHeight-divPageScrbgrBotmHeight);
divPageScrControlbotm.style.posTop =
(document.body.clientHeight-divPageScrControlbotmHeight);

}
</script>

og kaldes gennem

PS: Kan det passe at "onresize" ikke er en gyldig html-kode? Jeg får fejl
ved den på w3c validatoren.

--
René (AKA The Artist Currently Known As Rel7Star)
x===----> http://7star.homepage.dk <----===x

Fra : René Lønstrup \(AKA ~

Dato : 01-04-01 21:29

"René Lønstrup (AKA Rel7Star)" <7star@iname.com> wrote in message
> [...]
og/eller
> er der en nemmere måde at placere det på (jeg vil helst ikke bruge

Nevermind, jeg har fundet ud af det.

> PS: Kan det passe at "onresize" ikke er en gyldig html-kode? Jeg får fejl
> ved den på w3c validatoren.

Men denne her. Skal jeg bare ignorere det, og kalde siden valid, hvis den
ikke falder igennem på andet end den, eller...?