Nokia 3210 " taber net"
Fra : M.C.

Dato : 01-04-01 15:49

Min datter har en nokia 3210 der taber net, dvs den bliver hele tiden
afbrudt. Jeg gik ind i nokia forretningen, der mente at det var softwaren
der var for gammel, før 6.00, hvis de skulle opdaterer den ville det ca.
koste 250-300 kr.Den er 17 mrd. Kan det gøres anderledes (ikke så dyrt?
Er det normalt, at de ikke virker efter 1 års tid?
VH Marianne

Fra : Møgelmose

Dato : 01-04-01 15:54

De må ikke tage penge for det!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Tom A Jensen

Dato : 01-04-01 17:07

Møgelmose <mogel@post6.tele.dk> skrev i en
> De må ikke tage penge for det!
> MVH.
> Hans-Jacob
> www.xr2.subnet.dk/348141.htm
> www.logomanager.subnet.dk

-------

hej
og så vil jeg gerne høre din begrundelse for at de ikke må tage penge for at
opdatere en 17 måneder gammel telefon med nyt software,for selvfølgeligt må
de da tage penge for det.
mvh
tom jensen
viborg

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-04-01 18:16

Møgelmose skrev:

>De må ikke tage penge for det!

Telefonen er over 1 år gammel, så hvorfor skulle de ikke måtte gøre
det?
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : Møgelmose

Dato : 01-04-01 20:38

Det er en fast regel så vidt jeg har forstået at de ikke må tage penge for
det
Hvis de gør så tag evt. jeres Club Nokia Kort med (lån evt. et) og sig det
må i da vist ikke eller sådan noget og/eller spørg om en begrundelse og
gerne noget sort på hvidt da jeg aldrig har hørt om det!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Verner Stormgaard

Dato : 02-04-01 05:32

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en fast regel så vidt jeg har forstået at de ikke må tage penge
for
> det

Jeg tror du tager fejl, men det kan også godt være det er mig der husker
forkert.

Jeg mener de ikke må tage betaling, hvis telefonen skal opdateres pga.
fejl i den nuværende version.
Hvis man vil have opdateret bare for at få opdateret, må de vist godt
tage penge for det.

Hilsen Verner Stormgaard
Nørreballe, Lolland

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-04-01 09:01

Verner Stormgaard skrev:

>Jeg mener de ikke må tage betaling, hvis telefonen skal opdateres pga.
>fejl i den nuværende version.

Man får vist næsten altid opdateret hvis man har sin telefon til
reperation, lige gyldigt hvad der er galt med den. Det er jo også
fornuftigt nok, da nyere versioner oftest giver færre problemer, og
når de nu alligevel har den.

Jeg tror ikke du gratis får den opdateret efter et år, selvom du måske
mener, at der er fejl i din nuværende version, men det ville da være
flot om man gjorde. (Du får heller ikke en gratis ny Windows fordi der
er fejl i din gamle, selvom mange updates er gratis.).

>Hvis man vil have opdateret bare for at få opdateret, må de vist godt
>tage penge for det.

Efter 1 år ja, jeg mener stadig det er gratis inden for første år.

Fra : H@M

Dato : 02-04-01 16:19

Selvfølgelig må de da tage penge for det....
det er jo en service de yder (arbejdsløn)