Gratis tutorials ?!!!!!!
Fra : Morten

Dato : 12-07-03 16:28

Hey jeg ville bare høre om der var nogle her som kender nogle gode
GRATIS (helst danske) tutorials til c++, da jeg gerne ville igang med
at lære lidt om dets programmerings sprog.
Er der nogle som kender en så plz skriv et link.

Fra : samuel

Dato : 14-07-03 01:20

Morten wrote:
> [...]
> at lære lidt om dets programmerings sprog.
> Er der nogle som kender en så plz skriv et link.

tutorials er (efter min mening) en dårlig måde at lære c++ på da de
oftest (af en mærkelig årsag) skrives af nogen der ikke helt har styr på
c/c++. jeg vil istedet foreslå at du investerer i en bog. ( bemærk dog
om danske bøger: http://www.alienprophets.dk/michael/danskc++.txt ).

accelerated c++ af andrew koenig og barbara e. moo en rigtig god bog til
begyndere og kan erhverves for omkring 400 kr, andrew koenig er medlem
af iso c++ komiteen så bogen følger med garanti standarden.
....</reklame> ;)

hvis du ikke vil investere i en bog har bruce eckel skrevet thinking in
c++ og udgivet den i en gratis version (starter fra bunden men er ikke
lige så let tilgængelig som accelerated c++):
http://mirror.here.dk/books/bruce_eckel/

håber du kan bruge det til noget..

--
samuel