ang. data, frames imellem
Fra : Karin Jochimsen

Dato : 01-04-01 15:19

Hej

Jeg har en grænseflade, som er bygget op i 4 frames. Jeg åbner siden via

onclick="window.open('Rekvisition_Frames.asp?LevNr=<%=Request.Form("Leverand
oer")%>','','width=900,height=450')">[Rekvisition]</a>&nbsp;

hvor varebeholdning er hovedsiden og rekvisition_Frames er framesettet med
de 4 frames. Jeg har brug for LevNr i alle siderne af framesettet, kan jeg
bare hente LevNr ned via "Request.QueryString("LevNr")" på alle sider eller
skal der være links på side 1, som sender data til side 2 og link på side 2
...............?

LevNr=<%=Request.Form("Leverandoer")%> Her henter jeg LevNr fra en dropdown
menu fra varebeholdningen, men jeg får ikke den rigtige med over. DropDown
menuen fyldes via et funktionskald.

Er der nogen der kan hjælpe mig???

Karin

Michael Kjeldsen <mkjeldsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en

Fra : Emil Rossing

Dato : 02-04-01 08:49

Davs,
Du kan sikkert ikke hente det ned med Request.querystring - medmindre du
henter dem ned fra Rekvisition_Frames.asp-filen selv..

Den letteste løsning jeg umiddelbart kan se er at du i selve
Rekvisition_Frames.asp skriver noget á la

<%
Session("LevNr") = Request.Querystring("LevNr")
%>
[den almindelige frameset-kode]

Når du så skal bruge LevNr kan du bare skrive
LevNr = Session("LevNr")

Held og lykke
\Emil

Fra : Karin Jochimsen