Glucosamin, hvor??
Fra : Jimmi W.

Dato : 11-07-03 22:39

Hej NG

Min far er i den uheldige situation at han have fået slidgigt. Derfor kunne
han godt tænke sig at købe noget Glucosamin, men hvor gøres det billigst??
Gode links modtages gerne.

M.V.H
--
Jimmi Wolff

Fra : Jørgen

Dato : 12-07-03 08:07

Du kan få det ved dyrlæger, men Matas er billigere

Jørgen

Fra : Mogens

Dato : 13-07-03 11:50
Fra : preben kaas

Dato : 13-07-03 15:39

On Fri, 11 Jul 2003 23:38:39 +0200, "Jimmi W."
<jimmi1311Fjern_DETTE@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>han godt tænke sig at købe noget Glucosamin, men hvor gøres det billigst??

Glucosamin kan fås i helsekostforretning i Odense både som tabletter
og pulver (glucosaminsulfat)

pulveret koster kr. 290,- for 250 gram (nok til næsten ½ år)
tabletterne ved jeg desværre ikke hvad koster

med venlig hilsen
Preben

fjern xxx fra mail adresse

Fra : jensop

Dato : 15-07-03 09:39

249,- Ved www.veracura.com for 500 gram - 299,- for MSM 500 gram

--
/Jens Ole Pedersen

Fra : Mikkel

Dato : 16-07-03 14:24

"Jimmi W." <jimmi1311Fjern_DETTE@stofanet.dk> wrote in message news:<3f0f2e55$0$22648$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> [...]
> han godt tænke sig at købe noget Glucosamin, men hvor gøres det billigst??

Hej

En god butik er Verde.dk som også har en afdeling med naturmedicin mv.
Priserne ligger ca. 10% under de normale priser.

Mikkel

Fra : jensop

Dato : 16-07-03 15:15

> En god butik er Verde.dk som også har en afdeling med naturmedicin mv.
> Priserne ligger ca. 10% under de normale priser.

Nah, det passer vist ikke helt. Jeg købte en tube Glucosamin creme ved matas
for 99,- og verde skal have 107 for den samme vare. Så jeg vil nærmere sige
10% oveni normale priser.

/Jensop

Fra : monyi

Dato : 09-09-03 22:16