Irriterede hårsække
Fra : Laura

Dato : 11-07-03 12:49

Jeg har irriterede hårsække på min ryg, hvilket er generende for mig. Jeg
mærker ikke som sådan noget til det, men det ser ikke pænt ud. Huden er helt
spættet. Jeg har prøvet at smøre med noget salve, Elocom som lægen udskrev
til mig, men uden resultat. Huden blev mere glat af det med det spættede
forsvandt ikke. Sol hjælper kun umiddelbart, da det spættede på ryggen ikke
så let ses. Lige så snart farven forsvinder er problemet der igen.
Er der nogen der har erfaring med dette og ved om der kan gøres noget?

Mvh
Laura

Fra : Janne

Dato : 11-07-03 22:47

Laura <laura.nielsen@post.cybercity.dk> skrev:
> [...]
>blev mere glat af det med det spættede
>forsvandt ikke. Sol hjælper kun
>umiddelbart, da det spættede på ryggen ikke

Hvis du med "det spættede" mener de små røde pletter der kan komme
efter at man har fjernet hårene,kan man med fint resultat købe en
hamphandske hos matas.Skrup godt når du er i bad, det hjælper.
--
janne