så blev det min tur : (
Fra : Henrik H

Dato : 11-07-03 12:26

Jeg har netop fået svar på afføringsprøver fra Mille, i forbindelse
med undersøgelse for hjerteorm.

Der er påvist hjerteorm i prøverne. Dette har medført en masse
spørgsmål..som jeg håber at nogle kan være behjælpelige med:
- er der nogle ting jeg skal være særlig opmærksom når jeg har en
inficeret hund. Her tænker jeg på samvær med andre hunde, aktivitet
o.l.

Jeg vil ligeledes bruge dette indlæg til at fortælle folk hvor
opmærksom man skal være. Set i bakspejlet så har Mille været afdæmpet
i den seneste tid, hun har ikke spist voldsomt meget, har halset..alt
sammen nogle signaler som sagtens kunne forklares med varmen eller i
det hele taget så er tingene meget normale for Mille.
Symptomerne på hjerteorm har været meget svære at se..så gør jer selv
tjeneste ta' jævnligt afføringsprøver til dyrlægen for at få undersøgt
for hjerteorm.

MVH

Henrik
Borderen Mille - som på trods af hjerteorm har spurtet rundt til
tider...

Fra : bettina

Dato : 16-07-03 08:36

"Henrik H" <hansehen@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Symptomerne på hjerteorm har været meget svære at se..så gør jer selv
> tjeneste ta' jævnligt afføringsprøver til dyrlægen for at få undersøgt

sikke noget
hvordan har hun det? og hvad gør man egentlig ved det?

bettina