Nyheder
Fra : Lars Engell

Dato : 11-07-03 07:08

Hej

Jeg har forsøgt i FP2000 at lave en nyhedssektion på forsiden.
Det fungere sådan at man på én side skriver sin nyhed (alle der
har adgang til denne side skal kunne oprette nyheder), derefter
vises nyhederne på forsiden.
I FP2000 har jeg brugt "Discussion Web Wizard", men jeg kan ikke
bestemme hvordan det bliver præsenteret på forsiden (jeg kan
ihvertfald ikke finde ud af hvordan jeg gør) og jeg er ikke
tilfreds med det nuværende look.
Er der nogen der har et godt forslag ?

Siden heder www.vordingborgvk.dk

Mange hilsner
Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-07-03 13:40

De forskellige valgmuligheder for hvordan discussionen skal se ud får
du når du laver den. Er der ingen af mulighederne der passer dig, må
du igang med at lave din egen discussion.
Dette kan du gøre i ASP eller PHP med en tilhørende database.