Er der nogen der kender hesten POW-WOW?
Fra : Osvald

Dato : 10-07-03 22:40

Hejsa
Min søster solgte for to år siden sin sorte blandings hest POW, han er
blevet solgt igen her i vinters og nu aner jeg ikke hvor han er kun at han
er blevet ø-boer...
Han er sort, m hvid halvmåne i panden hvide bagsokker, da min søster havde
ham havde han fjordbagge frits... han er ca. 155 høj, og ca 14-15 år
gammel... Hans navn udtales Paw-Vauw...
Vil gerne høre lidt om hvordan han har det nu....

Vil egentlig osse gerne høre om nogen kender andre heste med det navn, og om
hvor den hest har fået navnet fra, Pow fik det fra en bog min søster lige
havde læst da hun fik ham...

Knus
Herfra

( (Y)) -Just hanging around for a vile