Modelleringshardware
Fra : Jakob M

Dato : 01-04-01 14:37

Hej

Jeg er på udkig efter en maskine der kan lave en computermodel om til en
rigtig fysisk model, altså hvis man tegner en kop i f.eks AutoCAD, så kan
maskinen lave en plastikmodel med nøjagtig de samme mål. Den skulle vist
fungere med en laser det får noget flydende plastik til at størkne ved
opvarmning. Hvad hedder sådan en fætter, og hvor kan man få den ?. Den
koster sikkert en formue.

Mvh
Jakob

--
"I have a plan so cunning, you can put a tail on it, and call it a weasel"

Fra : Christian Mygind

Dato : 01-04-01 15:15

"Jakob M" <r49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fungere med en laser det får noget flydende plastik til at størkne ved
> opvarmning. Hvad hedder sådan en fætter, og hvor kan man få den ?. Den

Hej Jacob,

Kunne du ikke bare møde en kvinde på den gammeldags måde?

/Chr

Fra : Jakob M

Dato : 01-04-01 17:33

> Hej Jacob,
>
> Kunne du ikke bare møde en kvinde på den gammeldags måde?

Hvor, hvordan og har du et link til en FAQ ?.

Mvh
Jakob

Fra : MortenSkjorten

Dato : 01-04-01 22:09

lol

Fra : Psyman

Dato : 01-04-01 16:05

Jeg så sådan en i Freiburg, Tyskland for ca. 3 år siden. Dengang var prisen
ca. ½-1 mio. DM

Fra : mighty

Dato : 01-04-01 17:08

Prøv at tjekke et firma der hedder proto-tech i Odense, eller Jysk
Teknologisk, de har nogle !
I efteråret så jeg en der var en skrivebordsmodel, men kan ikke huske prisen
/Mighty

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 01-04-01 18:44

> Jeg så sådan en i Freiburg, Tyskland for ca. 3 år siden. Dengang var
prisen
> ca. ½-1 mio. DM

En kvinde?! Hun må have været professionel til dén pris!

....Peter

Fra : N/A

Dato : 01-04-01 17:36

Fra : Jakob M