Sandorm - købes hvor i Århus?
Fra : Henrik

Dato : 10-07-03 11:57

Hej,
efter langtids pause har jeg genoptaget fiskeriet efter at være flyttet til
Århus.

Derfor ved jeg egentlig ikke hvor man i byen køber sandorm (billigst)? Jeg
har købt børsteorm hos Dragefisken i Vestergade/Vesterport, men jeg kan
bedre lide at bruge sandorm.

Er der et sted i nærheden af havnen?

pft
Henrik

Fra : Jan Persson

Dato : 10-07-03 14:09

Steff's fluebinding i Fredensgade reklamerer med både sandorm og børsteorm,
så der kan du forsøge.

Fra : Jake

Dato : 11-07-03 11:24

"Henrik" <sands_fjern@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
> har købt børsteorm hos Dragefisken i Vestergade/Vesterport, men jeg kan

De fåes gratis på sandbunden i bugten

> Er der et sted i nærheden af havnen?

Tja det kan godt sige

/Jake