OT måske
Fra : Smølfen

Dato : 10-07-03 10:24

Hej jeg ville være glad hvis i ville kigge lidt på min hjemmeside jeg lige
har fået op at køre der er noget information om fisk, (Diskos, og maller)
hvis i har nogle kommentarer ville det være dejligt, da jeg nu er ret stolt
af min nye hjemmeside.

www.jeslynggaard.dk

---

Fra : thomas schreiber

Dato : 10-07-03 10:34

1: Er du flov over din familie, siden billedet ikke virker? Just kidding.

2: Er ikke megt for de mutanter af papegøjefisk du har i dit 325L.
3: Link til blå diskos virker ikke.

Synd der ikke er flere billeder af de ting du beskriver på din side.

/ts

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 10-07-03 10:42

Smølfen wrote:
> [...]
> og maller) hvis i har nogle kommentarer ville det være dejligt, da
> jeg nu er ret stolt af min nye hjemmeside.

Jep, det er faktisk OT, og burder være postet i

men jeg vil da gerne lige kome med et par indput.

Det er lidt problematisk at læse hvid telst på sort baggrund, og så er Times
New Roman ikke en god skrifttype til skærmlæsning. Det er bedre at vælge en
skrifttype som ikke har "fødder", eksempelvis Arial.

Du blander de forskellige skrifttype inde "Diskos Fisk"

Hvis du ikke har noget til salg, så lav enten en tom side, hvor du gør
opmærksom på det, eller fjern punktet fra menuen.

FUT news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros
svar på dette indlæg havner i ris+ros-gruppen.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Smølfen

Dato : 10-07-03 15:46

Så skulle de små fejl være rettet.

"Smølfen" <smolfen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har fået op at køre der er noget information om fisk, (Diskos, og maller)
> hvis i har nogle kommentarer ville det være dejligt, da jeg nu er ret

---