Tam due
Fra : Zirfelt

Dato : 10-07-03 07:23

Hej. Allerførst: Jeg ved intet om fugle, og søger derfor et par råd her.
Lige siden efteråret er der en enlig due der har holdt til hos os. Han er
lyse brun med hvidt bryst. I starten kunne jeg ikke lade være med at smide
lidt brød ud til ham/hende. Nu er det efterhånden blevet til at hvis ikke
han sidder og venter om morgnen, kommer han når jeg kalder. For så er det
tid til lidt foder og 2 toastbrød. Om eftermiddagen jokker han rundt på
gårdspladsen til der endnu engang falder lidt brød ud. Men hvad er det
bedste foder til en due? ( lad nu vær med at forslå en 20 kg sæk der koster
en formue)
Hvor gammel bliver en due
Er det normalt at se dem uden en mage
Er det normalt at de i den grad, slår sig ned et sted

--
Fortsat god og positiv Aloe Vera dag

Irene og Karsten Zirfelt
Løgstørvej 84
9600 Års
98 62 31 31
www.zirfelt.dk

Fra : Jynis

Dato : 03-08-03 07:29

"Zirfelt" <zirfelt@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor gammel bliver en due
> Er det normalt at se dem uden en mage
> Er det normalt at de i den grad, slår sig ned et sted

Hej Irene og Karsten
Duer spiser ærter,majs , dari ,hvede osv. Der fåes dueblandinger 20 kg til
125 kr. Her hos os vejer vi gerne mindre mængder ud , men så er kg. prisen
lidt højere.Mon ikke der er en dyrefoderbutik i mærheden af dig du hvor du
kan købe det.
Vi har duer i voliere, men der er også en der er kommer til , den spiser
havefugle blanding sammen med de vilde fugle.
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk