Spinone - avl
Fra : Nils C. Thomsen

Dato : 09-07-03 15:12

Jeg har en spinone han på 8 år, hentet i Italien, meget lang stamtavle, købt
til jagt og anvendt til lidt jagt.
Er der nogle der har en tæve de ønsker parret, tror jeg nok min han er
interesseret.

Nils C. Thomsen

nthomsen@post3.tele.dk

Fra : Dixen

Dato : 09-07-03 17:23

Nils skrev:

> Er der nogle der har en tæve de ønsker parret, tror jeg nok min han er
> interesseret.

Hej Niels
Prøv at sende en mail til Manuel : Manuel@post9.tele.dk

Kik ind på: http://home10.inet.tele.dk./dixen/nspinone.html

VH Jens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-07-03 09:03

"Nils C. Thomsen" <nthomsen@post3.tele.dk> wrote in message
> Jeg har en spinone han på 8 år, hentet i Italien, meget lang stamtavle,
købt
> til jagt og anvendt til lidt jagt.

Bruges de som apporterende hund eller hvordan ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 11-07-03 13:59

Hej Christian!

Du kan prøve at kigge ind på min webside for min mors 2 spinoner;
http://lunaevi.cyberdonut.dk/
Hvis du går ind under "Baggrund" Kan du bla. læse standarden for Spinonen.
Spinonen er forøvrigt en Stående jagthund (og en fortrindelig dejlig
familiehund!)

Mvh. Mette