Idas sang
Fra : Michael S. Jensen

Dato : 09-07-03 09:10

Min datter Sif på 31/2 år har set Emil fra Lønneberg i fjernsynet, og er
blevet meget glad for Idas sang. Men vi kan ikke helt huske, hvad det er,
hun synger. Er der mon nogle, der kender teksten, helt eller delvist, helst
på svensk?

Sifs mor

Fra : Mads Rasmussen

Dato : 10-07-03 01:40

"Michael S. Jensen" <sonder@tdcadsl.dk> escreveu na mensagem
> [...]
> blevet meget glad for Idas sang. Men vi kan ikke helt huske, hvad det er,
> hun synger. Er der mon nogle, der kender teksten, helt eller delvist,

Jeg kunne ikke umiddelbart finde teksten, men kik her

http://www.geocities.com/astridlindgrenmovies/emil/ljud/index.html

ps. google er din ven

Mads

Fra : Mads Rasmussen

Dato : 10-07-03 02:01

Der er også dette site, med andre sange i tekst form, dog desværre uden den
du leder efter

http://www.stud.ntnu.no/~chrisgr/lindgren/emil/film.htm

Mads

Fra : Mold Kon

Dato : 11-07-03 19:36

Hej Mads.
Hvordan afspiller du *.rm filer????
mvh
Lars

Fra : Mads Rasmussen

Dato : 15-07-03 02:15

> Hej Mads.
> Hvordan afspiller du *.rm filer????
> mvh
> Lars

Du bruger realplayer (rm = real media)

Du kan downloade en gratis version fra www.realplayer.com

direkte link

http://forms.real.com/real/realone/realone.html?dc=715714713&type=dl&beta_bypass=true&bbits=true&src=realplayer,070203r1choice_c2_1,060203r1cp_choice_dl#dtag

Mvh Mads

Fra : Mads Rasmussen

Dato : 10-07-03 03:21

> [...]
> blevet meget glad for Idas sang. Men vi kan ikke helt huske, hvad det er,
> hun synger. Er der mon nogle, der kender teksten, helt eller delvist,

Jeg tror det er denne her du er ude efter (du kan høre den på det først link
Jeg sendte)

Lille katt

Lille katt,
lille katt,