Findes der en pos. eller negativliste over~
Fra : Ole

Dato : 01-04-01 14:23

Hej gruppe,
Findes der en positiv- eller. eller negativliste over hestehandlere?

Ole

Fra : Lotte de Richelieu

Dato : 03-04-01 13:51

Du kan sikkert kontakte Hestehandlerforeningen eller hvad den nu hedder for
at høre hvem der måtte være i dit område.

Og så lige et godt råd! Hold dig fra Carsten Ganderup - du får ikke andet
end problemer.

Hvis du bor på sjælland, kan jeg anbefale Eliassen, Slangerup eller
Frederiksen, Skibby. Ellers kan du prøve Jes Madsen, Ballerup Rideklub.

Mvh
Lotte

Fra : Tine Gade

Dato : 03-04-01 14:12

Generelt er det bedre at købe heste privat. Du ved så hvor hesten kommer
fra, og der er ikke fordyrende mellemled. Skriv området du kommer fra, så
kan jeg måske anbefale nogle steder.

Tine