Hundetrimmer i nærheden af Ishøj?
Fra : Bettina

Dato : 09-07-03 04:10

Hejsa

Er der nogen, der kender til en hundetrimmer i nærheden af Ishøj?

Det skal selvfølgelig være en der trimmer med fingrene, og ikke med
maskine.

Hvor ligger prisen henne på sådan noget. Er der nogle der ved det?

Det min min West highland white terrier på 7 måneder, der skal trimmes
for første gang.

På forhånd tak
Mvh. Bettina

Fra : preben ipsen

Dato : 09-07-03 10:11

Hej
Jeg aner ikke om Lyngby er langt fra Ishøj.....men i Lyngby ligger Sylvia´s
hundesalon. Kan træffes på tlf: 26 23 98 94. Indehaveren er examineret
hundefrisør.
venlig hilsen
Preben

Fra : Michael Hjorth

Dato : 09-07-03 22:29

On Wed, 09 Jul 2003 05:09:59 +0200, Bettina wrote:

> Hejsa
>
> Er der nogen, der kender til en hundetrimmer i nærheden af Ishøj?
>
> Det skal selvfølgelig være en der trimmer med fingrene, og ikke med
> maskine.

Jeg kender en som har en irsk terrier. Den bliver trimmet i Jo-Kis
hundesalon på Hestetorvet i Roskilde med godt resultat. Så hvis Roskilde
ikke er for langt væk så er det en mulighed.

Michael.

Fra : Charlotte Pedersen

Dato : 10-07-03 16:03

Hej

Dosseringens Hundesalon i København er gode til at trimme westier.

mvh
Charlotte

Fra : Bettina

Dato : 12-07-03 11:17

Hejsa

Tak for svarene

Jeg har andetsteds fra fundet ud af, at der ligger en i Tåstrup, og
det er meget tættere på mig, end dem i foreslog ;)

Men tak for hjælpen alligevel.

Hilsen Bettina