imagemagick, convert og pdf
Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-07-03 22:44

Hej,

Jeg har med glæde faldet over imagemagicks mulighed for at behandle
pdf-filer. Følgende virker uden problemer:
convert "manual.pdf[7]" side8.jpg
Her bliver side 8 gemt som "side8.jpg".

Dog, lige præcis når jeg vil hente forsiden, så bliver resultatet
flere identiske filer- fx:
convert "manual.pdf[0]" forside.jpg
Her bliver resultatet fem identiske filer: forside.jpg.0 forside.jpg.1
forside.jpg.2 forside.jpg.3 forside.jpg.4

Hvad er det, der gør første side så speciel, at den absolut skal
gemmes fem gange? Det besværliggører automatiseringen en smule...

Jeg kører debian stable (m. ImageMagick 5.4.4).

--
- Peter Brodersen

Fra : Jan Larsen

Dato : 08-07-03 23:32

Peter Brodersen wrote:

> [...]
> gemmes fem gange? Det besværliggører automatiseringen en smule...
>
> Jeg kører debian stable (m. ImageMagick 5.4.4).

Ingen problemer her med version 5.5.7.9-1 også Debian testing/unstable

/Jan

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-07-03 19:16

On Wed, 09 Jul 2003 00:31:50 +0200, Jan Larsen <jan@snubi.dk> wrote:

>Ingen problemer her med version 5.5.7.9-1 også Debian testing/unstable

Tjah, en 5.5.1'er på en anden server lader sandelig også til at spille
fint. changeloggen nævner vist mest bare memoryfixes mht. subimages i
mellemtiden, men det lader også til at være blevet fixet. Så er det
bare at opgradere (eller vente på at testing bliver stable ;)

Tak for infoen.

--
- Peter Brodersen