Fluval 404 Tilbud
Fra : KatjaStrofen

Dato : 08-07-03 20:54

Fluval 404
http://www.akvariewest.dk/shop/Fluval_404.html

Et godt tilbud.. jeg lige ville informere om.. hvis der er nogle der står og
mangler en ny pumpe.

AquaClear Powerhead 901
http://www.akvariewest.dk/shop/AquaClear.html
Hvor der er tilbud på 901 - kender dog ikke normalprisen.. så ved ikke om
det er et supertilbud :)

Katja
som ikke har nogen økonomisk interesse bla bla

--

Never argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you
with experience

Fra : Aardvark

Dato : 08-07-03 22:58

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> wrote in

> [...]
>
> --
>
> Never argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat

God post, Katja.
Mangler nogen der holder øje med priser på både fisk og udstyr (uden
egen vindning naturligvis).
Prisen på Fluval'en (som jeg har 2 af) er extrem billig...normalt ligger
den på 1400-1800 kr.
Og..det er en super spand, lydløs, og med muligheder.

/Brian

Fra : Aardvark

Dato : 08-07-03 22:59

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> wrote in news:bef7hq$1aai$1
@news.cybercity.dk:

> http://www.akvariewest.dk/shop/AquaClear.html

Powerhead 901, er billigt forresten, den er et par 100 under normal pris.
og AquaClear laver sgu nogle ret gode Powerheads.

Over and --->

/Brian

Fra : KatjaStrofen

Dato : 09-07-03 09:15

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.akvariewest.dk/shop/Fluval_404.html
>
> Et godt tilbud.. jeg lige ville informere om.. hvis der er nogle der står

Okay.. jeg selv sover i timen *gG*... godt man kan gribe sig selv i det..
Der er åbenbart priskrig på fluvalpumper i kbh's området. - Flere
forretninger sælger pt pumpen til billige penge :) dvs stadig 999 af hvad
jeg har kunne finde :)

http://www.flyvefisken.dk/fluval.htm
http://www.nybydiscus.dk/pumper.htm - og stadigvæk hos west *linket længere
oppe*

I tilfælde af man har en farvoritbutik :)

> Katja
> som ikke har nogen økonomisk interesse bla bla

Katja... som vist nu har bevist den manglende økonomiske interesse..
medmindre jeg selvfølgelig arbejder for Fluvals udbredelse *gG*

Fra : Jørgen Engbjerg

Dato : 09-07-03 12:59

jeg har også¨købt 4 x Eheim 1212 powerhead ved akvariwest.dk til 161,- stk.
Hos Calles dyrerige, som normalt er billige, kostede de 200 kr stk. Ved
Carstens dyrehandel kostede de endnu mere. Pet Hollywood havde dem slet
ikke... (jeg bryder mig ikke så meget om den butik!)

Fra : KatjaStrofen

Dato : 09-07-03 21:55

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse
> Fluval 404
> http://www.akvariewest.dk/shop/Fluval_404.html

DAMN.. nu er linket virkelig værd at kigge på.. West har sænket prisen med
200 kroner

nu koster pumpen kun 799

en skam man ikke lige står og har 800 kroner for meget

katja