open source intranetløsning
Fra : Dorf

Dato : 08-07-03 20:26

Daw NG
Jeg har fået denne mail af en arbejdskollega, kan nogen evt. hjælpe
med et forslag:
"Findes der en open source intranetløsning til en mindre virksomhed,
der kan arbejde sammen med MS Outlook?"

May the source be with you

Fra : Esben Laursen

Dato : 08-07-03 20:57

"Dorf" <dorf@edb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med et forslag:
> "Findes der en open source intranetløsning til en mindre virksomhed,

Den Tyske regering har startet et projekt der hedder Kroupware, dens mål
skulle være at kunne arbejde sammen med Outlook og KDE.
Jeg ved ikke hvor langt de er kommer da det er noget tid siden jeg sidst har
kikket på det...

Her er linket:
http://www.kroupware.org/index.html

Mvh.

Esben

Fra : Esben Laursen

Dato : 08-07-03 21:13

"Esben Laursen" <hyber@NOSPAM-PLEASE.hyber.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skulle være at kunne arbejde sammen med Outlook og KDE.
> Jeg ved ikke hvor langt de er kommer da det er noget tid siden jeg sidst

How jeg glemte lige, for at den virker sammen med Outlook skal der købes et
plugin hos bynari.net noget der hedder Insigt Connector. Der er en der er
ved at udvikle en Opensource, men han er vist ikke nået så langt endnu...
( http://sourceforge.net/projects/otlkcon/ )

Esben

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-03 21:14

Esben Laursen wrote:

> [...]
> mål skulle være at kunne arbejde sammen med Outlook og KDE.
> Jeg ved ikke hvor langt de er kommer da det er noget tid siden jeg

Det kræver svjv stadig en licens til "InsightConnector" (Outlook plugin til
Kroupware) som laves af bynari.com.
Og således ikke 100% Open...men ok det er Outlook jo heller ikke just :)

--
TH