Ingen fangstrapport fra Ran Slirpa?
Fra : Christian Skands

Dato : 01-04-01 12:52

Har han ikke fanget noget idag? eller er han bare ikke kommet hjem fra
fisketur endnu?
Han har ellers haft travlt. I fiskeavisen læste jeg at der er opfundet en
modhugs svirvel, det må da være ham der står bag. Han har vist også haft
gang i DSF og LDL. På Opasia står der noget om et lovforslag der skal
forbyde kystfiskeri efter solnedgang. det må også være ham der har opfordret
disse foreninger til at fremsætte dette lovforslag, eller hva'

--
Med lystfiskerhilsen

Christian
skands@mail.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 01-04-01 13:28

Prøv at se i kalenderen hvad dato det er i dag.
Kurt

Fra : Tom Nielsen

Dato : 01-04-01 14:33

prøv at se hvilket navn han omtaler
og hvis det ikke hjælper.... så prøv at læse det bagfra