Fenwick fluestænger?
Fra : Anders og Berit

Dato : 07-07-03 21:21

Hej gruppe.

Er der nogen her der kender til eller måske ligefrem har erfaring med en
Fenwick HMX 8'6 #6/7 eller Fenwick Aspen 8' #6/7.

Hvis der er, hører jeg gerne om nogle erfaringer.

mvh
Anders

Fra : Hans Lajgaard

Dato : 07-07-03 22:48

Hvad er det du præcist vil vide ?

Jeg har en HMX 8´6 #6/7...der fungerer fint !

Jeg har taget en havørrede på 4,5 kg med den uden problemer, så
jeg er glad for den.

Skal du da købe en Fenwick-kæp ?

Fra : Anders Post

Dato : 12-07-03 20:50

> Hvad er det du præcist vil vide ?
>
> Jeg har en HMX 8´6 #6/7...der fungerer fint !
>
> Jeg har taget en havørrede på 4,5 kg med den uden problemer, så
> jeg er glad for den.
>
> Skal du da købe en Fenwick-kæp ?

Tak for dit svar. Jeg ved ikke hvad der er galt med min nyhedsserver, men
jeg kan kun se dit indlæg via scandicangler.

Jeg har flere ting i kiggerten omkring en 6/7 kæp. Og en af mulighederne er
HMX'en. Det jeg er nysgerrig efter, er om det er en hurtig, blød eller
medium aktion. Er den behagelig at omgås i dagligdagen? Er den let eller
tung osv?

En anden mulighed er en Penn Gold Medal 6/7 8'6. Den kender jeg, så derfor
er lidt observationer fra en HMX bruger velkommen.

Mvh
Anders