Centrering af webside?
Fra : Dan Christensen

Dato : 07-07-03 18:09

Hej,

Hvordan centrerer man sin side horisontalt (og vertikalt)?
Jeg har lavet en side, som benytter frames-opdeling af skærmen
(tre-opdeling).
For at siden ser pæn ud i lav skærmopløsning (800x600), har jeg forsøgt at
begrænse designet til øverste, venstre hjørne af skærmen... Hvilket, i en
højere opløsning, betyder, at der bliver en masse spildplads specielt i
browserens højre side...
Hvordan kan jeg centrere min side?

Mvh. Dan Christensen.

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 07-07-03 20:27

Placer din side i en tabel med den bredde du ønsker og centrer denne tabel.
Se evt. www.havnefest.subnet.dk/?noframe

Fra : Dan Christensen

Dato : 08-07-03 15:32

Hej,

Så bliver jeg nødt til at spørge, hvordan man indsætter en hel index.html i
en tabel.
Kan man godt have frames indeni en tabel?

Mvh. Dan Christensen.

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 08-07-03 19:17

> Hej,
>
> Så bliver jeg nødt til at spørge, hvordan man indsætter en hel index.html i
> en tabel.

Lav tabellen, som du ønsker den og kopier html kodningen ind i tabellen

> Kan man godt have frames indeni en tabel?

Tror ikke.