To forum-spørgsmål
Fra : Jimmy

Dato : 07-07-03 13:24

Hej

I et forum ønsker jeg følgende:

- Kun tillade udvalgte HTML-tags
- Bryde ord op med mellemrum, hvis de er længere end x tegn

Er der allerede lavet funktioner til dette eller skal man skrive dem selv?

Mvh
Jimmy

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 07-07-03 13:55

http://dk.php.net/strip_tags

http://dk.php.net/wordwrap

> Er der allerede lavet funktioner til dette eller skal man skrive dem selv?

I php er der funktioner til ca. alting.

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk/

Fra : Jimmy

Dato : 07-07-03 14:13

"Nezar Nielsen" <tumpen@fez.dk> wrote in message

> http://dk.php.net/strip_tags

> http://dk.php.net/wordwrap

> I php er der funktioner til ca. alting.

Det må jeg sige - tak for hjælpen.
Alle disse måtte jeg sq selv kode i asp og overvejede lige kort at portere
dem

Mvh
Jimmy