Dropdown menu - hjælp !
Fra : Ricco Aae Pedersen

Dato : 07-07-03 11:42

Jeg har fået sat en dropdown menu ind på mit website i den
øverste del af siden... Problemet er at jeg har delt mit website
i 2 dele (2 sider) en for oven til logo og menu, og en for neden
til til det der nu klikkes på i menuen...

Problemet er at jeg ikke kan få dropdown menuen til at vise når
man fører musen hen over et punkt, hvor de så skulle droppe ned,
til at vise den neddroppende menu... den vises jo på den øverste
side, men ikke siden for neden... og det vil jeg jo gerne have
den til... Er der nogen der kan hjælpe mig med det...!

I kan se hvad jeg mener på: http://www.rexfox.dk/help/index.htm
Og i kan downloade det script jeg bruger til min menu på:
http://www.dkscripts.starthotel.dk/dhtml/dhtmlSCRIPTS/drop.down.z
ip

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg er på bar bund...
har i spørgsmål så ontakt mig på - Mail: rexfox@rexfox.dk - ICQ:
91603235

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 07-07-03 12:08

Ricco Aae Pedersen <rexfox@rexfox.dk> writes:

> [...]
> side, men ikke siden for neden... og det vil jeg jo gerne have
> den til... Er der nogen der kan hjælpe mig med det...!

Man kan ikke have elementer der kans es paa tværs af frames. Altså
bliver du nødt til at holde dropdown-menuerne enten i den øverste
frame eller i den nederste. Det sidste er muligt, men kræver en
menu der er skrevet til det. Se fx
<URL:http://www.milonic.com/menu/frames/>

/L
/L

Fra : Ricco Aae Pedersen

Dato : 07-07-03 12:30

Ja, men er der ikke en mulighed for at kunne rette noget i den
dropdownmenu jeg bruger... jeg har ikke så meget forstand på det...