Effektiv plet fjerner
Fra : KNM

Dato : 07-07-03 06:33

Hej NG

Jeg ved ikke om det er det rette sted at spørge, men nu prøver jeg.

Jeg ville høre om der er nogen af Jer, der kender en rigtig effektiv plet
fjerner.
Problemet er at min datter gylper meget, af både fast føde og mælk, og nu er
der kommet gule gulerods pletter på noget af hendes tøj, som jeg ikke kan få
af.
Jeg har forsøgt med super 10 og håndrens, som er ganske effektiv til næsten
alt, men ikke lige gulerødder, så sidder nogen af jeg inde med et godt råd,
hører jeg meget gerne fra JEr...

På for hånd tk

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-07-03 07:09

KNM wrote:
> [...]
> Problemet er at min datter gylper meget, af både fast føde og mælk,
> og nu er der kommet gule gulerods pletter på noget af hendes tøj, som

jeg har netop lige testet den nye vanish oxy ting der reklamerer for i tv
( en rød/pink dåse)
i lørdags fik jeg spildt rødvin på en hvid t-shirt og har så i går aftes
lagt t-shirten i blød i vanish vand og pletten er faktisk næsten væk her til
morgen....
ligesom jeg også har fået genstridige blod og græspletter af min søns
tøj.... bare ved at putte en skefuld vanish oven i vaskepulveret i
vaskemaskinen...

jeg synes det er effektivt....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : 5230

Dato : 07-07-03 07:34

Hej..
Vores pletrenser består af
den lyserøde vel opvaskemiddel "stor flaske"

Hæld godt på og lad det ligge natten over og vask det så normalt med det
andet tøj. Opvaskemiddlet må IKKE gnubbes på tøjet ,bare hæld det på
pletterne.

Bente

Fra : Anja R. Lynggaard

Dato : 09-07-03 17:23

> jeg har netop lige testet den nye vanish oxy ting der reklamerer for i tv

Ja, den er overraskende god - og nem at bruge. Selv "gamle" opgivede pletter
forsvinder nærmest ved iblødlægning natten over + alm. vask!

Anja

Fra : Fly Christensen

Dato : 07-07-03 10:44

On Mon, 7 Jul 2003 07:33:13 +0200, "KNM" <knm@dvdtown.dk> wrote:

>Hej NG
>
>Jeg ved ikke om det er det rette sted at spørge, men nu prøver jeg.
>
>Jeg ville høre om der er nogen af Jer, der kender en rigtig effektiv plet
>fjerner.

Tabort.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Lykke

Dato : 07-07-03 11:52

vi bruger også sulfo i store mængder.
den billige fra netto er fin.
hæld på alle pletter. lad øjet ligge til det skal vaskes.
det har virket på "bleen der ikke er tæt", gylp, frugtmos, olie/fedtpletter
og græsknæ.
også megabeskidte bukser kan med fordel søbes ind i denne sulfo, for at være
sikre på et rent resultat i vaskemaskinen.
men som en anden også skriver, det er vigtigt ikke at gnubbe på pletten.

Fra : KNM

Dato : 07-07-03 12:37

> vi bruger også sulfo i store mængder.

Okay, jeg vil prøve at starte med sulfo, da det er den billigste løsning.

Tak for rådene

Hej fra
Karina

Fra : Rasmussen \(7000\)

Dato : 09-07-03 22:51

Jeg bruger selv Bio Text fjener, det er god nok....